حضور همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۳

حضور همراه اول در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۳در نمایشگاه ایران تلکام امسال، همراه اول با شعار «یه همراه معتبر»، آخرین و جدیدترین محصولات و خدمات خود را عرضه کرده است. امسال پنجمین سالی است که همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام حضور دارد.

در نمایشگاه امسال، همراه اول با برپایی یک نمونه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود، علاوه بر نمایش فروش محصولات مرتبط با تلفن همراه، خدمات ویژه‌ای به مشترکان ارائه می‌کند. از دیگر برنامه‌های اپراتور اول، باندلینگ یک گوشی هوشمند در کلاس جهانی با سیم‌کارت‌های همراه اول است که بناست این بسته با شرایط ویژه به‌صورت نقد و اقساط به علاقه‌مندان عرضه شود. عرضه سیم‌کارت دانشجو و معرفی بخش‌های دیگری نظیر مسئولیت اجتماعی (CSR)، رعایت الزامات تشعشع، تعالی سازمان، نظرسنجی و بازی و سرگرمی، از دیگر برنامه‌های اپراتور اول در نمایشگاه امسال است.

در ایران تلکام ۲۰۱۳، همراه اول علاوه بر سرویس‌های فعلی، با ۱۵ سرویس کاملاً جدید و منحصر به فرد، به استقبال بازدیدکنندگان رفته است. در کنار این‌ها، ارائه بیش از ۱۰۰۰ سرویس پیامکی، ۱۰ سرویس جدید بر بستر MMS، معرفی سرویس پنجره و ابر همراه اول، معرفی شش نرم‌افزار کاربردی جدید و ارائه بیش از ۱۲۰۰۰ آوای انتظار جدید و نمایش یک دستگاه خودرو قشقایی به عنوان یکی از ۱۲ خودرو اهدایی به برندگان جشنواره تابستانه همراه اول نیز از دیگر برنامه‌های این اپراتور در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۳ است. علاوه بر این، همراه اول در عرصه خدمت‌گزاری به مشترکان سازمانی نیز گام برداشته است و به همین منظور، «همراه اول کسب و کار» با رسالت «سرآمدی در ارائه خدمات و محصولات ارزشمند برای سازمان‌ها و شرکت‌ها» ایجاد شده است. این محصولات و خدمات شامل سیم‌کارت سازمانی، صندوق پیامک سازمانی، آوای انتظار سازمانی، شبکه خصوصی مجازی موبایل، خدمات M2M، صندوق پیام صوتی، پخش سلولی، USSD ، بسته‌های دیتای سازمانی و … است که در نمایشگاه ایران تلکام امسال ارائه خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

 شرکت ارتباطات سیار ایران هم‌چون دوران گذشته، برای رفاه حال خبرنگاران در سالن خود، «اتاق خبر» در نظر گرفته است. هم‌چنین مدیران این اپراتور در روزهای نمایشگاه با مصاحبه‌های اختصاصی و حضور در نشست‌های خبری، پاسخگوی رسانه‌ها در اتاق خبر هستند.

همراه اول در «نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۳» در سالن اختصاصی ۷، در مساحتی بالغ بر دو هزار و هشتصد متر مربع، بزرگ‌ترین غرفه نمایشگاه  را به خود اختصاص داده است. اگر تاکنون برای بازدید از نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۳ برنامه‌ریزی نکرده‌اید، بشتابید تا آخرین فرصت را از دست ندهید و علاوه بر گشت‌وگذار در نمایشگاه، از خدمات همراه اول نیز استفاده کنید. هم‌چنین برای اطلاع دقیق از خدمات و فعالیت‌های این اوپراتور در طول نمایشگاه، می‌توانید از سامانه اطلاع‌رسانی تلکام ۲۰۱۳ بازدید کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *