یک سال مکالمه رایگان؛ با سیم‌کارت رویایی همراه اول در جشنواره پاییز ۹۲

همراه اول در ادامه جشنواره‌های فصلی خود، پاییز امسال طرح ویژه‌ای برای خریداران سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری عرضه کرده است. هر یک از شما شانس این را دارید که برنده یک سیم‌کارت رویایی شوید و در صورت برنده شدن، می‌توانید به مدت یک سال به‌طور نامحدود مکالمه داخل شبکه رایگان داشته باشید. اما چگونه می‌توانید شانس برنده شدن سیم‌کارت رویایی را داشته باشید؟!

MCI-Jashnvare-Paiezدر گام اول، شما باید یک سیم‌کارت دایمی یا اعتباری بخرید و در گام دوم، باید سیم کارت خریداری شده را فعال کنید. برای فعال‌سازی سیم‌کارت‌های همراه اول باید به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید. فقط یادتان باشد که ارائه اصل و تصویر کارت ملی و شناسنامه برای فعال‌سازی سیم‌کارت ضروری است. از آن‌جایی که بسته‌بندی سیم‌کارت رویایی تفاوتی با سیم‌کارت‌های معمولی ندارد، برای اطلاع از این‌که برنده سیم‌کارت رویایی شده‌اید یا خیر، در گام سوم باید سیم‌کارت را داخل گوشی تلفن همراه‌تان قرار دهید و چند دقیقه منتظر بمانید. اگر سیم‌کارت شما یکی از ۱۲۰۰۰ سیم‌کارت رویایی باشد که در سیستم تعریف شده‌اند، این مسئله از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

اگر شما هم خوش‌شانس بودید و برنده سیم کارت رویایی همراه اول شدید، بدانید که اجازه تغییر مالکیت سیم‌کارت را خواهید داشت و می‌توانید مانند دیگر مشترکان از طرح‌های تشویقی استفاده کنید؛ اما فراموش نکنید که مکالمه رایگان این سیم‌کارت، شامل مکالمه‌های رومینگ بین‌الملل نمی‌شود.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

همراه اول علاوه بر طرح سیم‌کارت رویایی، برای سیم‌کارت‌های اعتباری فصل پاییز نیز مانند فصل تابستان، ۵۰ هزار ریال اعتبار اولیه و سه بسته هدیه در نظر گرفته است که یک بسته به انتخاب مشترک در دفاتر خدمات ارتباطی فعال خواهد شد.

بسته ۱

۹۰ دقیقه مکالمه رایگان به مدت سه ماه (هرماه، امکان استفاده از ۳۰ دقیقه تماس داخل شبکه همراه اول)
نکته:
۳۰ دقیقه مکالمه رایگان در هر ماه، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن، ۳۰ روز پس از فعال‌سازی است.
منظور از تماس داخل شبکه، تماس با تلفن ثابت یا سیم‌کارت‌های همراه اول است.

بسته ۲

۳۰،۰۰۰ ریال اعتبار هدیه داخل شبکه همراه اول به مدت سه ماه (هر ماه، امکان استفاده از۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار داخل شبکه همراه اول)
نکته:
۱۰،۰۰۰ ریال اعتبار هدیه در هر ماه، مختص همان ماه بوده و مهلت استفاده از آن ۳۰ روز پس از فعال‌سازی است.

بسته ۳

یک گیگابایت اینترنت رایگان به مدت سه ماه
نکته:
مهلت استفاده از یک گیگابایت اینترنت رایگان، ۹۰ روز پس از فعال‌سازی است.

علاوه بر نکته‌هایی که در مورد هر یک از بسته‌های هدیه گفته شد، یک نکته کلی دیگر نیز وجود دارد و آن هم این‌که شما امکان تغییر بسته هدیه انتخاب‌شده را نخواهید داشت. پس باید هنگام فعال‌سازی سیم‌کارت دقت کنید و بسته‌ای را انتخاب کنید که بیشتر با نیازهای شما تناسب دارد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *