راهنمای فعال‌سازی و استفاده از طرح «جمعه‌های هزار زنگ پاییزی» همراه اول

همه شما که از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از طرح «جمعه‌های هزار زنگ پاییزی» از امکان مکالمه رایگان و نامحدود داخل شبکه در روزهای جمعه بهره‌مند شوید. اما برای استفاده از این طرح چه شرایطی لازم است و چه باید بکنید؟

جمعه‌های هزار زنگ پاییزیجمعه‌های هزار زنگ پاییزی یکی از جدیدترین طرح‌های همراه اول است که برای فصل پاییز درنظر گرفته شده است. اگر یادتان باشد، ماه پیش راجع به سیم‌کارت دانشجویی و طرح «جمعه‌های رویایی» در وبلاگ کارتی نوشته بودیم. حالا با فعال شدن طرح «جمعه‌های هزار زنگ پاییزی» امکانات آن طرح، یعنی مکالمه نامحدود و رایگان در روزهای جمعه، برای همه شما مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم شده است.

برای استفاده از این طرح، پیش از هر چیز باید مراحل ثبت‌نام در طرح را به‌طور کامل انجام دهید. کار چندان سختی هم نیست. ثبت‌نام در این طرح کاملاً رایگان است. کافی است که عدد ۱ (لاتین) را به شماره ۸۰۵۶ پیامک کنید و یا کد دستوری #۳۳۲۱*۱۱۱* را شماره گیری کنید. بعد از این‌که ثبت‌نام شما تایید شد، اگر از روز شنبه تا پنج‌شنبه حداقل ۶۰ دقیقه مکالمه داشته باشید، در جمعه همان هفته می‌توانید هر مقدار که خواستید، داخل شبکه همراه اول (تلفن ثابت و سیم‌کارت‌های همراه اول) تماس بگیرید و به‌طور رایگان با دوستان و آشنایان‌تان مکالمه کنید. اگر این شرایط را داشتید، برای اینکه یادتان نرود و فرصت استفاده از این طرح را از دست ندهید، همراه اول صبح روز جمعه یک پیامک برایتان می‌فرستد و به شما اطلاع می‌دهد که این هفته می‌توانید از خدمات مکالمه رایگان استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

راهنمای کامل طرح «جمعه‌های هزار زنگ پاییزی» در جدول زیر آمده است:

فعالیتپیامک به شماره ۸۰۵۶پیامک به شماره ۱۱۱کُد سامانه جامع USSD
فعال کردن طرح۱۳۳۲۱۳۳۲۱#*۱۱۱*
استعلام تخفیف (ویژه مشترکان دائمی)۰۳۳۲۰۳۳۲۰#*۱۱۱*
غیرفعال‌ کردن طرح۵۳۳۲۵۳۳۲۵#*۱۱۱*
راهنمای طرح۹۳۳۲۹۳۳۲۹#*۱۱۱*

یعنی برای مثال اگر از سیم‌کارت دائمی همراه اول استفاده می‌کنید و می‌خواهید از میزان تخفیفی که برای شما لحاظ شده باخبر شوید، باید عدد ۵ را به یکی از شماره‌های ۸۰۵۶ یا ۱۱۱ بفرستید و یا کد دستوری #۳۳۲۰*۱۱۱* را شماره‌گیری کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۴ دیدگاه برای «راهنمای فعال‌سازی و استفاده از طرح «جمعه‌های هزار زنگ پاییزی» همراه اول»

  1. سلام طرح بهار پاییزتون واقعا عالی بود خواهشن از همین طرح ها بزارین طرح زمستانه تون کی اعلام میشه خواهشن زود اعلام کنیین نمیشد همین طرح پاییزو تمدید میکردین؟

  2. من احساس می کنم که ۶۰دقیقه صحبت کردم ولی دوبار درجمعه برایم فعال نشده است دو جمعه اول ماه فعال شده است ولی درجمعه های سوم وچهارم با اینکه بیشتر صحبت کردم وشارژخریدم برایم فعال نشده است و پیامک رایگان برایم نیامده است ازکجا بفهمم که من ۶۰صحبت کردم یا نه؟ اگر جواب بدهید ممنون میشم ۰۹۱۱۸۷۸۷۱۴۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *