تخفیف رومینگ بین‌الملل همراه اول در ایام حج تمتع در عربستان

Roaming-MCIهمراه اول برای زائران خانه خدا تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. اگر شما یا یکی از بستگان‌تان در ایام حج تمتع امسال قصد سفر به عربستان را دارید، می‌توانید به جای خرید سیم‌کارت‌های عربی، از سیم‌کارت‌های همراه اول خودتان استفاده کنید و از مزایای طرح تخفیفی همراه اول استفاده کنید.

با استفاده از سیم‌کارت‌های همراه اول، دوستان و آشنایان مجبور نخواهند بود از یک شماره جدید برای تماس با شما استفاده کنند. علاوه بر این، هزینه مکالمه با سیم‌کارت‌های همراه اول، کمتر از سیم‌کارت‌های عربی است و شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی همراه اول و یا ارتباط با سامانه پیامکی ۸۰۷۰، از تعرفه مکالمه سیم‌کارت‌های همراه اول باخبر شوید و آن را با سیم‌کارت‌های عربی مقایسه کنید. در کنار این‌ها، دیگر مشکل تهیه ارز برای خرید کارت شارژ نخواهید داشت و بستگان‌تان می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی همراه اول در ایران شارژ خریداری کرده و سیم‌کارت شما را شارژ کنند. علاوه بر این، امکان انتقال شارژ از سیم‌کارت‌های دائمی به سیم‌کارت‌های اعتباری نیز وجود دارد و شما از این طریق نیز می‌توانید برای افزایش اعتبار اقدام کنید.

مزیت دیگر استفاده از سیم‌کارت‌های همراه اول در عربستان این است که خویشاوندان شما می‌توانند با تعرفه مکالمه شهری با شما تماس بگیرند. این در حالی است که اگر شما سیم‌کارت عربی خریداری کنید، تعرفه مکالمه به صورت مکالمه بین‌الملل(دقیقه‌ای ۷۰۰ تومان) محاسبه خواهد شد. هم‌چنین بر خلاف آن‌چه که دلالان سیم‌کارت‌های عربی عنوان می‌کنند، روشن کردن گوشی در عربستان، برای شما هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

با استفاده از سیم‌کارت‌های همراه اول هر دقیقه تماس با ایران و داخل عربستان دقیقه‌ای ۶۹۰ تومان محاسبه می‌شود. تعرفه هر دقیقه تماس از ایران نیز ۶۹۰ تومان است. دریافت پیامک از ایران یا داخل عربستان رایگان است؛ اما با ارسال هر پیامک ۲۹۰ تومان از اعتبارتان کسر خواهد شد. علاوه بر این‌ها، دو نکته را به خاطر بسپارید: یکی این‌که زمان محاسبه شده برای مکالمه‌ها، به دقیقه رُند می‌شود، پس تلاش کنید تا از این زمان به‌طور کامل استفاده کنید؛ و دیگر این‌‌که، این طرح‌ تخفیفی از اول مهر آغاز شده و تا آخر آبان ادامه خواهد داشت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *