همه چیز درباره طرح هدیه ۱۸ سالگی رایتل

طرح هدیه ۱۸ سالگی رایتل ویژه همه شما جوانانی است که در سال ۹۳ تولد ۱۸ سالگی‌تان را جشن می‌گیرید. ساده بگوییم، امسال در کنار همه هدایای دیگری که از خانواده و دوستان‌تان می‌گیرید، یک هدیه ویژه هم از رایتل خواهید گرفت. فقط کافی است این مطلب را تا انتها بخوانید تا راه‌های ثبت‌نام در این طرح را بفهمید و از این هدیه ویژه بی‌نصیب نمانید!

هدیه ۱۸ سالگی رایتلثبت‌نام در طرح

برای ثبت‌نام در طرح هدیه ۱۸ سالگی دو راه دارید. یکی از این راه‌ها مراجعه به صفحه ویژه هدیه ۱۸ سالگی در ‍پایگاه اینترنتی رایتل است. بعد از مراجعه به این صفحه، باید فرم اطلاعات لازم را پر کنید و منتظر باشید تا سیم‌کارت از طریق پست برایتان فرستاده شود. اما راه دیگر، مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه‌ها یا نمایندگان مجاز رایتل است. فقط یادتان باشد که اگر خواستید به‌صورت حضوری در این طرح ثبت‌نام کنید، باید کارت ملی و کپی آن را همراه داشته باشید.

مشخصات طرح

با ثبت‌نام در طرح هدیه ۱۸ سالگی، اول از همه  یک سیم‌کارت اعتباری رایتل هدیه خواهید گرفت. اما فقط این نیست! با استفاده از این سیم‌کارت می‌توانید ۶ ماه از خدمات رایتل شامل مکالمه، ارسال و دریافت پیام کوتاه و اینترنت همراه به‌صورت تقریباً رایگان استفاده کنید. گفتیم تقریباً رایگان؛ چرا که استفاده از این خدمات نامحدود نیست و فقط تا سقفی که رایتل تعیین کرده، هزینه‌ای نخواهد داشت. البته از قدیم گفته‌اند که «دندون اسب پیشکشی رو نمی‌شمرن». پس بهتر است شما هم فعلاً به همین‌قدر راضی باشید!

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بسته‌ هدیه این سیم‌‌کارت شامل ۶۰۰۰ دقیقه تماس صوتی، ۶۰۰۰ پیامک و ۱۲۰۰ مگابایت اینترنت همراه است که در طول ۶ ماه یا ۶ دوره سی‌روزه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اگر واضح‌تر بگوییم، برای هر دوره سی‌روزه، ۱۰۰۰ دقیقه تماس صوتی رایگان، ۱۰۰۰ پیامک رایگان و ۲۰۰ مگابایت اینترنت همراه رایگان در حساب‌تان خواهید داشت. جالب است که برخلاف طرح‌های قبلی، رایتل این بار از اینکه این بسته هدیه فقط قابل استفاده درون شبکه خودش است، صحبتی نکرده و گویا می‌توانید از این بسته‌ها برای برقراری ارتباط با سیم‌کارت‌های اوپراتورهای دیگر نیز استفاده کنید.

تا یادمان نرفته بگوییم که علاوه بر سیم‌کارت اهدایی و هدایای بسته آغازین آن، در صورت فعال‌سازی و استفاده از سیم‌کارت می‌توانید یک عدد سیم‌کارت اعتباری دیگر نیز به عنوان هدیه ثبت‌نام در طرح دریافت کنید و آن را به دوستان یا خانواده خود هدیه بدهید. اگر هم خواستید جزئیات بیشتری راجع به این مسئله بدانید، به صفحه ویژه سیم‌کارت هدیه سر بزنید.

نکات قابل توجه در مورد طرح «هدیه ۱۸ سالگی» رایتل

  • اگر تاریخ تولد شما بین اول فروردین تا انتهای آذر سال ۱۳۷۵ است، می‌توانید تا پایان آذر در این طرح ثبت‌نام کنید و اگر هم تابه‌حال این کار را انجام نداده‌اید، بهتر است عجله کنید و همین حالا با یکی از راه‌هایی که در بالا گفتیم، ثبت‌نام خود را انجام دهید. همچنین در صورتی که در یکی از ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال ۱۳۷۵ متولد شده‌اید، می‌توانید در ماه تولدتان در این طرح ثبت‌نام کنید و از هدایای آن لذت ببرید.
  • اگر متولد سال ۱۳۷۵ هستید، تنها یک‌بار می‌توانید در طرح هدیه ۱۸ سالگی ثبت‌نام کنید. همچنین اگر سن‌تان کمتر یا بیشتر از ۱۸ سال باشد و در این طرح ثبت‌نام کنید، نمی‌توانید از هدایای آن بهره‌مند شوید و ثبت‌نام شما باطل خواهد شد.
  • تاریخ انقضای هدایای طرح، حداکثر ۶۰ روز پس از تاریخ ثبت‌نام سیم‌کارت است و اگر در این مدت هیچ استفاده‌ای از سیم‌کارت نکنید، امکان استفاده از بسته‌های هدیه را از دست خواهید داد.
  • مدت اعتبار کلیه هدایا در هر دوره، ۳۰ روز پس از آغاز آن دوره است و اولین دوره، پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌شود.
  • هدایای هر دوره ۳۰ روزه مختص همان دوره است و قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود.
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۵ دیدگاه برای «همه چیز درباره طرح هدیه ۱۸ سالگی رایتل»

  1. ببخشیدمی خواستم بکم که من ۱۸سالمه وتوی طرح۱۸سالگی ثبت نام کردم والان حدودیک ماه گذشته هنوزکه هنوزه من کارتی دریافت نکردم وحتی اقدام به ثبت نام دوباره هم کرده ام

  2. سلام
    ثبت نام کرده ام ولی نمیدونم که آیا ثبت شده یا نه و موقع ثبت نام شماره پلاک نداشتم که وارد کنم یعنی منطقه ما پلاک خونه نداره و بجاش ۰ گذاشتم مشکلی نیست و متولد ۷۵/۷/۱ هستم آیا سیم کارت بهم تعلق میگیره یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *