دریافت نشانی و نقشه نزدیک‌ترین مسجد با سرویس اطلاعات شهری ایرانسل

برای اولین بار در ایران، همزمان با دهه تکریم و تبیین جایگاه مسجد در جامعه و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیک‌ترین مسجد بر اساس موقعیت جغرافیایی برای مشترکان ایرانسل ممکن شد.

خدمات اطلاعات شهری ایرانسل بر مبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکان براساس موقعیت جغرافیایی تهیه شده و متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند اماکن مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه نزدیک‌ترین محل مورد نظر خود را از طریق پیام کوتاه و یا پیام چندرسانه‌ای دریافت کنند.

اطلاعات شهری ایرانسل

در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، شما می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم‌افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی و موقعیت نزدیک‌ترین مساجد از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. هم‌چنین می‌توانید نشانی مساجد را بر روی نقشه از طریق پیام چندرسانه‌ای دریافت کنید. سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه‌اندازی، نشانی و موقعیت ۵۰۰۰ مسجد در ۵۱ شهر کشور را در دسترس متقاضیان قرار می‌دهد. هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات از طریق پیامک ۵۰۰ ریال و از طریق پیام چندرسانه‌ای به همراه نقشه ۷۵۰ ریال در نظر گرفته شده است. به زودی تمامی بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تفریحی از جمله سینماها و دیگر مراکز خدماتی در سراسر کشور نیز به فهرست خدمات اطلاعات شهری ایرانسل اضافه خواهند شد و صاحبان کسب و کار نیز می‌توانند از طریق پورتال نمای ایرانسل، نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکان اقدام کنند و به این ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکان برسانند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

شما هم اگر علاقه‌مند به استفاده از این سرویس جدید هستید، باید در ابتدا با شماره‌گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* در سرویس نمای دوستان ایرانسل به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *