بودجه ۱۵۳ میلیون دلاری «سامسونگ» برای جذب افراد مستعد در زمینه مهندسی نرم‌افزار

«سامسونگ» تقریباً برای همه ما نامی آشنا است. چه آن زمان‌ها که از تلویزیون‌های لامپی ساخت این شرکت استفاده می‌کردیم و چه حالا که نمایشگرهای LCD و LED ساخته‌ شده توسط سامسونگ جای خود را در منازل‌مان باز کرده‌اند و گوشی‌های تلفن همراه هوشمند سامسونگ بخش بزرگی از فروش بازار این محصول را به خود اختصاص داده‌اند، سامسونگ همواره نامی قابل اعتماد بوده است. با این حساب اگر بفهمیم سامسونگ تصمیم گرفته از افراد مستعد در زمینه‌های کاری مرتبط دعوت به همکاری کند، قطعاً تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم جزئی از تیم متخصصان این شرکت بزرگ و نوآور باشیم.

لوگوی سامسونگ
سامسونگ در پی جذب افراد مستعد در زمینه مهندسی نرم افزار

این‌ها مقدمه‌ای بود برای اعلام این خبر که شرکت «سامسونگ» اعلام کرده قصد دارد ۱۵۳ میلیون دلار از سرمایه خود را صرف جذب و تربیت استعدادهای مهندسی نرم‌افزار کند. شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است در عرض پنج سال آینده ۱۷۰ میلیارد وُن (معادل ۱۵۳ میلیون دلار آمریکا) را صرف جذب کسانی کند که در رشته مهندسی نرم‌افزار استعداد دارند. این شرکت کره‌ای قصد دارد به کمک این بودجه استعدادهای مورد نیاز خود را در سراسر جهان کشف کند. خبرگزاری یونهاپ در کره جنوبی، ضمن انتشار این خبر اعلام کرده است سامسونگ قصد دارد در یک دوره زمانی منتهی به سال ۲۰۱۷ سالانه دو هزار مهندس نرم‌افزار را استخدام کند. استخدام این تعداد مهندس نرم‌افزار تقریباً ۳۰ درصد بیشتر از استخدام‌هایی است که سامسونگ در چند سال گذشته داشته است. یکی از مقامات این شرکت که نخواسته نامش فاش شود، گفته است سامسونگ قصد دارد با اختصاص این بودجه صنعت نرم‌افزار را در مناطق محلی تقویت کند.

شرکت سامسونگ اوایل امسال نیز با اتخاذ سیاست جدیدی تصمیم گرفت دارندگان مدارک تحصیلی علوم مقدماتی در رشته‌های تحصیلی مختلف را استخدام کند و با ارائه آموزش‌های لازم، آنها را برای کار در صنعت نرم‌افزار آماده کند. این شرکت هم‌چنین اوایل هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد با اختصاص یک بودجه ۱.۳۴ میلیارد دلاری، به کره جنوبی کمک کند تا این کشور بتواند امتیاز انحصاری نسل آینده برخی از نرم‌افزارها را به نام خود ثبت کند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *