طرح پیامک پلکانی؛ پیشنهاد ایرانسل برای طرفداران پیامک

S.M.Sتابستان امسال، ایرانسل برای شما که زیاد از پیامک استفاده می‌کنید، پیشنهاد ویژه‌ای دارد. در طول جشنواره تابستانی ایرانسل، می‌توانید مطابق با الگوی استفاده از خدمات پیامکی ایرانسل، از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف در هزینه پیامک‌های خود بهره‌مند شوید. هزینه فعال‌سازی این طرح، هزار تومان است و از اعتبارتان کسر می‌شود؛ بنابراین لازم است هنگام انتخاب طرح مورد نظر، اطمینان داشته باشید که اعتبار کافی در حساب‌تان دارید. اما این تخفیف‌ها چگونه محاسبه می‌شوند؟ با فعال‌سازی طرح پیامک پلکانی، با ارسال ۱۵۰ تا ۲۰۰ پیامک در ماه از ۲۰ درصد تخفیف، با ارسال ۲۰۰ تا ۳۰۰ پیامک از ۲۵ درصد تخفیف و با ارسال بیش از ۳۰۰ پیامک، از ۳۰ درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوید.

فعال‌سازی طرح پیامک پلکانی

اگر شما هم از سیم‌کارت‌ اعتباری ایرانسل استفاده می‌کنید و زیاد پیامک می‌فرستید، فرصت را از دست ندهید! برای فعال کردن طرح پیامک پلکانی، کافی است کد دستوری #۲*۶*۳*۵۵۵* را شماره‌گیری کنید و اگر می‌خواهید از تعداد پیامک‌های ارسالی و درصد تخفیف خود مطلع شوید باید از کد دستوری #۱۵*۱۴۱* استفاده کنید. هم‌چنین برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب‌تان از کد دستوری #۱*۸*۷*۱۴۰* و برای اطلاع از مدت زمان باقی‌مانده از طرح تعرفه تخفیفی پلکانی، از کد دستوری #۲*۸*۷*۱۴۰* استفاده کنید.

نکات قابل توجه در ارتباط با طرح پیامک پلکانی

یادتان باشد که این طرح ۳۰ روزه است و تعداد پیامک‌های ارسالی شما در هر ۳۰ روز به طور جداگانه محاسبه می‌شود. فعال‌سازی این طرح تشویقی، تنها در طول جشنواره تابستان امکان‌پذیر است و در صورتی که پیش از اتمام طرح، اقدام به خرید مجدد نمایید، تعداد روزهای باقی‌مانده برای شما لحاظ می‌شود. هم‌چنین باید به این مساله توجه داشته باشید که حداکثر قابلیت تمدید این طرح ۹۰ روز است. در این طرح پیامک‌های رایگان، هدیه، تخفیفی و هم‌چنین پیامک‌های ارسالی از اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز، لحاظ نمی‌شود. نکته قابل توجه دیگر اینکه در صورت فعال‌سازی هر یک از طرح‌های تشویقی تابستان ۹۲، تا پایان اعتبار طرح مربوط، امکان خرید طرح دیگری را نخواهید داشت.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

یک دیدگاه برای «طرح پیامک پلکانی؛ پیشنهاد ایرانسل برای طرفداران پیامک»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *