خدمات و طرح‌های تشویقی؛ ویژه خریداران سیم‌کارت ایرانسل در پاییز ۹۳

اگر از طرفداران ایرانسل هستید و قصد دارید در پاییز امسال سیم‌کارت جدیدی بخرید و یا به دوستان‌تان پیشنهاد خرید سیم‌کارت ایرانسل را بدهید، خدمات و طرح‌های تشویقی ویژه مشترکان جدید را فراموش نکنید. از این خدمات می‌توانید برای مکالمه، ارسال پیام کوتاه و یا اینترنت همراه استفاده کنید.

خدمات و طرح‌های تشویقی ایرانسل در پاییز 93

خرید سیم‌کارت ایرانسل

برای خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل، می‌توانید به دفاتر خدمات ایرانسل و یا دیگر دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید و پس از انجام مراحل قانونی، سیم‌کارت موردنظر خود را دریافت کنید. البته می‌توانید سیم‌کارت دائمی ایرانسل را که مدتی است با عنوان «آی‌سیم» عرضه می‌شود، به‌صورت آنلاین و با مراجعه به صفحه ویژه خرید آنلاین سیم‌کارت خریداری کنید. قیمت سیم‌کارت‌های مختلف ایرانسل مطابق جدویل زیر است:

نوع سیم‌کارتقیمت نهایی(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده)اعتبار اولیه
دائمی(آی‌سیم)۱۲۰٬۰۰۰ تومان۵۰٬۰۰۰ تومان
اعتباری۵۰۰۰ تومان۲۰۰۰ تومان
پیام‌رسان۴۰۰۰ تومان۱۰۰۰ تومان

پس از اینکه یکی از سیم‌کارت‌های ایرانسل را با توجه به نیازتان خریدید، می‌توانید از این خدمات و طرح‌های تشویقی استفاده کنید:

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!
  • بسته هدیه پس از هر بار شارژ: این طرح ویژه خریداران سیم‌کارت اعتباری است. اگر در پاییز امسال، سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خریدید، هر بار که آن را شارژ کنید، ۱۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۱۰ پیامک فارسی ایرانسلی و ۱۰ پیام چندرسانه‌ای هدیه می‌گیرید. البته حداقل مبلغ شارژ باید ۲۰۰۰ تومان باشد و مثلاً اگر شارژ ۱۰۰۰ تومانی بخرید، نمی‌توانید از این هدیه‌ها استفاده کنید. همچنین شارژ سیم‌کارت به‌صورت شگفت‌انگیز و یا شارژ خط‌‌به‌خط، پذیرفته نیست. این را هم بگوییم که اعتبار این هدیه‌ها از زمان فعال شدن، یک هفته است.
  • امکان دریافت سیم‌کارت هدیه: پس از خرید سیم‌کارت اعتباری ایرانسل، اگر خواستید یک سیم‌کارت هدیه هم از طرف ایرانسل دریافت کنید، باید تا حداکثر دو هفته پس از فعال‌سازی سیم‌کارت، یک بار آن را به مبلغ ۵۰۰۰ تومان شارژ کنید. بعد از انجام این کار، برای ثبت درخواست سیم‌کارت هدیه، باید یک پیامک بدون متن به شماره ۲۱۱۲ ارسال کنید و منتظر بمانید تا سیستم از شما بخواهد کدپستی خودتان را تایید کنید. سپس باید یک پیامک بدون متن دیگر به شماره ۲۱۱۵ بفرستید. حالا دیگر فقط باید منتظر باشید تا سیم‌کارت هدیه را بدون هیچ هزینه‌ای درب منزل‌تان تحویل بگیرید!
  • بسته هدیه اینترنت همراه برای سیم‌کارت هدیه: اگر سیم‌کارت هدیه خود را دریافت و فعال کرده‌اید، پس از انجام اولین شارژ، حداقل به مبلغ ۲۰۰۰ تومان، می‌توانید از بسته ۲۰۰ مگابایت اینترنت همراه برای مدت ۷ روز استفاده کنید. البته همان‌طور که در بالا هم گفتیم، شارژ شگفت‌انگیز و شارژ به‌صورت خط‌به‌خط برای استفاده از این بسته هدیه پذیرفته نیست.
  • آهنگ پیشواز هدیه: دو هفته پس از خرید سیم‌کارت ایرانسل، یک آهنگ پیشواز به‌طور رایگان برای شما فعال می‌شود و شما می‌توانید به‌مدت یک ماه از آن استفاده کنید.

البته ایرانسل در پاییز امسال خدمات و طرح‌هایی هم برای مشترکان قدیمی خود دارد که در مطالب بعدی به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. فقط اگر ناگهان متوجه تغییری در این طرح‌های تشویقی شدید و یا یکی از آن‌ها حذف شد، زیاد از دست ایرانسل شاکی نشوید. سیاست ایرانسل این است که چون برای ارائه این طرح‌ها هزینه اضافی از مشترکان نمی‌گیرد، در موارد خاص می‌تواند این طرح‌ها را لغو کرده و یا با طرح‌های دیگری جایگزین کند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *