محصولات و خدمات ویژه ایرانسل در ایام محرم

با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع)، ایرانسل هم مجموعه‌ای از محصولات و خدمات ویژه را ارائه می‌کند. این محصولات و خدمات در چند دسته کلی عرضه می‌شوند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

محصولات و خدمات ویژه ایرانسل در ایام محرمآهنگ‌های پیشواز و سرویس‌های متنی ویژه محرم

اگر می‌خواهید از آهنگ‌های پیشواز ویژه ماه محرم استفاده کنید، باید یک پیامک خالی به شماره ۷۸۷۸ بفرستید و از این طریق می‌توانید فهرست نواهای پیشواز ویژه محرم را دریافت کنید و با استفاده از آن، آهنگ مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. اگر هم مایل به استفاده از سرویس‌های متنی هستید، باید یک پیامک خالی به شماره ۸۸۸۸ بفرستید و منتظر بمانید تا ایرانسل فهرست سرویس‌های متنی ویژه محرم را برایتان بفرستد.

کمک به پروژه بازسازی عتبات عالیات

یکی دیگر از خدمات ویژه ایرانسل در ماه محرم، امکان کمک به پروژه بازسازی عتبات عالیات است. همه شما که از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده می‌کنید، به‌سادگی می‌توانید در این کار خیر شریک باشید و به هر میزانی که خودتان دوست دارید، به این پروژه کمک کنید. نه باید به بانک مراجعه کنید و نه نیاز به واریز پول به حساب خاصی است. فقط کافی است تا مبلغ مورد نظرتان را به شماره ۳۵۹ پیامک کنید و ایرانسل بقیه کارها را انجام خواهد داد. اگر از سیم‌کارت اعتباری  ایرانسل استفاده می‌کنید، مبلغی که اهدا کرده‌اید از اعتبار سیم‌کارت کسر می‌شود؛ و اگر سیم‌کارت دائمی دارید، مبلغ اهداشده به صورت‌حساب دوره بعدی اضافه خواهد شد.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

کتاب‌های الکترونیکی مرتبط با واقعه عاشورا

شاید هنوز با برنامه کاربردی «کتابخوان» ایرانسل آشنا نباشید. اگر این‌طور است، حالا فرصت بسیار خوبی است تا هم با این سرویس ویژه آشنا شوید و هم مجموعه‌ای از کتاب‌های مرتبط با واقعه عاشورا را در اختیار داشته باشید. این هم یکی دیگر از خدمات ایرانسل ویژه ماه محرم است و برای دسترسی به آن باید به پورتال کتابخوان مراجعه کنید. در این پورتال می‌توانید از مجموعه‌ای از کتاب‌های الکترونیکی متنی و شنیداری مرتبط با محرم استفاده کنید. اگر هم از قبل برنامه کاربردی کتابخوان را روی گوشی تلفن همراه خودتان نصب نکرده‌اید، می‌توانید این برنامه را از همین‌جا دریافت کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *