با پردیس همراه اول، شبکه‌های تلویزیونی را روی موبایل خود تماشا کنید!

خیلی وقت‌ها پیش آمده که خانه نبوده‌اید و می‌خواستید از نتیجه بازی‌های فوتبال در حال پخش باخبر شوید. یا اینکه دوست نداشتید به‌هیچ‌وجه لذت تماشای برنامه محبوب‌تان را حتی در حین مسافرت‌های درون‌شهری یا برون‌شهری از دست بدهید. خب راه‌حل این‌ها چیست؟ دم دست‌ترین و بهترین راه‌حل این است که بتوانید شبکه‌های تلویزیونی را روی تلفن همراه‌تان تماشا کنید و برای این کار فقط به یک دستگاه گوشی هوشمند نیاز دارید که خوشبختانه امروزه بخش بزرگی از جمعیت در حال استفاده از آن هستند؛ و البته امکان اتصال به اینترنت پرسرعت که با استفاده از اینترنت نسل سوم همراه اول یا نوترینو، این امکان هم برای همه شما که از سیم‌کارت‌های این اوپراتور استفاده می‌کنید، به‌سادگی فراهم شده است.

قضیه از این قرار است که همراه اول چندی پیش(در ایام نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۴) از سامانه‌ای با عنوان «پردیس همراه اول» رونمایی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به دنیایی از محتوای هنری، سرگرمی، موسیقی، فیلم، برنامه‌های کاربردی موبایل، بازی، عکس، انیمیشن و کلیپ‌های آموزشی تصویری دسترسی داشته باشید. هم‌چنین همان‌طور که در مقدمه گفتیم، یکی از امکانات جالب توجه این سامانه، امکان تماشای شبکه‌های تلویزیونی به‌صورت زنده است. همچنین شما همراه اولی‌ها می توانید هر فیلم، موسیقی، و بازی را که دوست دارید به دوستان و آشنایان خود هدیه بدهید.

دسترسی به پردیس همراه اول از سه طریق «ورود به سایت mpardis.mci.ir از مرورگر گوشی یا تبلت دارای سیم‌کارت همراه اول»، «ورود به سایت pardis.mci.ir با مرورگر کامپیوتر شخصی» و «نصب اپلیکیشن پردیس همراه اول روی گوشی» امکان‌پذیر است. برای استفاده از امکانات پردیس همراه اول نیازی به پرداخت با کارت‌های بانکی و اینترنتی نیست و شما می‌توانید به‌سادگی از طریق پرداخت آسان به کمک روش‌های همیشگی شارژینگ همراه اول (قبض برای مشترکان دائمی و اعتبار برای مشترکان اعتباری) استفاده کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

Screenshot_2015-03-10-11-31-50جزئیاتی بیشتر در مورد پردیس همراه اول

وقتی با مرورگر گوشی تلفن همراه وارد سایت پردیس همراه اول می‌شوید، در بالاترین بخش نواری وجود دارد که از آن می‌توانید برای ثبت‌نام و یا ورود به حساب کاربری استفاده کنید.در بخش بعدی، نوار جستجو قرار دارد و پایین آن، میانبرهایی برای دسترسی به بخش‌های مختلف سایت همچون برگزیده‌های روز، اپلیکیشن، عکس، موسیقی و فیلم وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید پربازدیدترین موارد هر بخش را مشاهده کنید. در بخش بعدی، دسته‌بندی موضوعی سامانه قرار گرفته و از طریق آن می‌توانید به بخش‌های مربوطه هدایت شوید. نمای کلی صفحه نخست سامانه پردیس همراه اول را در تصویر روبه‌رو می‌بینید:

 ثبت‌نام در سامانه پردیس همراه اول

برای ثبت‌نام در این سامانه، اطلاعات زیادی نیاز نیست. فقط کافی است نام، نام خانوادگی، پست الکترونیک و شماره تلفن همراه خودتان را در بخش‌های مربوط وارد کنید. سپس یک رمز عبور مناسب انتخاب کرده و آن را در دو خانه انتهایی فرم ثبت‌نام وارد کنید. حالا فقط کافی ست کد امنیتی را که در تصویر مشاهده می‌کنید، در کادر مخصوص آن بنویسید و دکمه ثبت‌نام را فشار دهید. حساب کاربری شما آماده است تا با استفاده از آن وارد سامانه شوید و از امکانات آن استفاده کنید.

علاوه بر این‌ها، در بخشی جداگانه از سایت امکان دانلود اپلیکیشن‌های ویژه همراه اول وجود دارد که در مطلبی جداگانه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. فقط به‌طور اجمالی بگوییم که یکی از این اپلیکیشن‌های پرکاربرد که برای تماشای فیلم‌ها و شبکه‌های تلویزیونی می‌توانید از آن استفاده کنید، اپلیکیشن «فیلم‌نت» است که به‌تازگی رونمایی شده و از همین‌جا می‌توانید آن را دانلود کنید و از خدمات و محصولاتی که در آن ارائه شده است بهره ببرید. برای دسترسی به این اپلیکیشن کافی است مطابق آن‌چه که در تصویر می‌بینید، روی بنر «اپلیکیشن ویژه همراه اول» کلیک کنید و سپس از لیست، اپلیکیشن فیلم‌نت را انتخاب کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *