راهنمای دقیق فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول نوترینو، آلفا و آلفا+ (gprs, 3g)

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت هوشمند همراه اول، این امکان را برای مشترکین فراهم می‌کند، که با پرداخت مبلغی، برای مدت زمانی معین با هزینه‌ای اندک از اینترنت gprs یا ۳g همراه اول بهره ببرند. همچنین با فعال کردن این بسته‌ها تعداد معینی پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان نیز خواهید توانست ارسال کنید. همراه اول پس از فعالسازی خدمات نسل سوم ۳g، برای بسته‌های اینترنت خود از نام نوترینو استفاده می‌کند. بسته‌های اینترنت همراه اول در دو گروه بسته های آلفا و آلفا+ عرضه می‌شوند.

توجه! قبل از خرید هر گونه بسته، مطمئن شوید که سرویس اینترنت همراه خود را فعال و تنظیمات آن را روی گوشی خود دریافت کرده اید، و امکان اتصال به اینترنت همراه اول را دارید. برای فعال کردن سرویس gprs و نوترینو، یک پیامک رایگان بدون متن ۸۰۸۸ بفرستید و یا کد دستوری ‎*۱۱۱*۲۳۱# را شماره‌گیری کنید. برای دریافت تنظیمات gprs همراه اول، به صفحه فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول بروید یا یک پیامک رایگان بدون متن به شماره ۸۰۰۸ بفرستید، تا با طی مراحلی که اعلام می‌شود، تنظیمات gprs‌ را دریافت کنید.

پس از فعالسازی و دریافت تنظیمات، از طریق مرورگر گوشی‌تان صفحه‌ای را باز کرده و تست کنید که می‌توانید از گوشی‌تان به اینترنت وصل شوید یا خیر، اگر توانستید و صفحه‌ی مورد نظر باز شد، سپس می‌توانید برای کاهش هزینه‌ی اینترنت gprs همراه اول، یکی از بسته‌ها را فعال کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

بسته های آلفا و آلفا+ اینترنت همراه اول

همراه اول بسته‌های اینترنت خود را در قالب دو گروه آلفا و آلفا+ عرضه می‌کند که بسته‌های آلفا+ سرعت بیشتری (در مناطقی که پوشش ۳g وجود دارد) ارائه می‌کنند.

بسته‌های آلفا

حداکثر سرعت بسته‌های آلفا ۱۹۶kbps است. و برای کسانی که از اینترنت همراه بیشتر برای اپلیکیشن های ارسال پیام و مانند آن استفاده می‌کنند، مناسب تر است. مشخصات این بسته‌ها و نحوه‌ی فعالسازی هر کدام را در جدول زیر می‌بینید:

ردیفحجمتعداد MMSمدت اعتبار (روز)قیمت (تومان)کد دستوری فعالسازی
۱۱۵۰ مگابایت۱۰۱۱,۰۰۰*۱۰۰*۱۱#
۲۸۰۰ مگابایت۲۰۷۵,۰۰۰*۱۰۰*۱۲#
۳۲.۵ گیگابایت۵۰۳۰۱۰,۰۰۰*۱۰۰*۱۳#
۴۸۰۰ مگابایت۷ (شبانه از ساعت ۲۳ تا ۸ صبح)۱,۰۰۰*۱۰۰*۱۴#

به عنوان مثال، اگر شما بسته ۱ را فعال کنید، ۱۰۰۰ تومان از حساب شما کم خواهد شد و می‌توانید در طی ۱ روز (۲۴ ساعت) تا سقف ۱۵۰ مگابایت، از اینترنت همراه اول بدون هزینه اضافی استفاده کنید و در این یک روز می‌توانید ۱۰ عدد پیام رایگان چند رسانه‌ای (MMS) نیز بفرستید.

بسته های آلفا پلاس

بسته‌های آلفا+ (در مناطق تحت پوشش ۳G) سرعت بیشتری نسبت به بسته‌های آلفا دارند و برای کسانی که نیاز به اینترنت پرسرعت روی گوشی همراه خود دارند، مناسب‌تر است. مشخصات بسته‌های آلفا پلاس همراه اول را در جدول زیر می‌بینید:

۳۰MB + ۳۰MB هدیه شبانه۵۰MB + ۵۰MB هدیه شبانه۱۰۰MB + ۱۰۰MB هدیه شبانه۳۰۰MB + ۳۰۰MB هدیه شبانه۱GB + ۱GB هدیه شبانه۲GB + ۲GB هدیه شبانه۳GB + ۳GB هدیه شبانه۴GB + ۴GB هدیه شبانهروش فعالسازی
یک روزه۹۰۰ تومان۱,۵۰۰ تومان۳,۵۰۰ تومان۹,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰*۱۰۰*۲۱#
هفت روزه۱,۸۰۰ تومان۲,۵۰۰ تومان۵,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰*۱۰۰*۲۲#
سی روزه۴,۰۰۰ تومان۷,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰ تومان۱۲,۰۰۰ تومان*۱۷,۰۰۰ تومان*۱۰۰*۲۳#
 * توضیح در مورد بسته ۳۰ روزه ۱۲ هزار تومانی: به مدت محدود، این بسته اینترنتی برای همراهان وفادار با تخفیف ۳ هزار تومانی و معادل ۱۲ هزار تومان ارائه می گردد. از آنجا که ارزش واقعی این بسته ۱۵ هزار تومان است، اگر مشترک قصد ترک اپراتور را داشته باشد باید مجموع تخفیفات آن را به منظور تسویه حساب با اپراتور پرداخت کند

برای فعال کردن هر کدام از این بسته‌ها، اطلاع از وضعیت بسته‌ی خود و یا فعال و غیرفعالسازی قابلیت تمدید خودکار بسته‌های اینترنت آلفا و آلفا+ نوترینوی همراه اول، علاوه بر روش اعلام شده در جداول بالا، می‌توانید کد دستوری *۱۱۱# (سامانه جامع خدمات همراه اول) را شماره‌گیری کنید و یا پیامک رایگان بدون متن به ۸۰۸۰ ارسال کنید، تا با طی مراحلی که با شما اعلام می‌شود، از خدمات اینترنت همراه استفاده کنید. نحوه‌ی فعال‌سازی بسته‌های هوشمند GPRS همراه اول، با استفاده از هر کدام از این روش‌ها، در جدول زیر، توضیح داده شده:

فعال‌سازی بسته‌های هوشمند gprs همراه اول از طریق سامانه *۱۱۱# یا پیامک به ۸۰۸۰
نوع درخواستعدد (لاتین) ارسالی به از طریق پیامک به ۸۰۸۰کد دستوری (سامانه جامع خدمات)
آگاهی از وضعیت سرویس و حجم استفاده شده۰*۱۱۱*۳۲۰#
فعال‌سازی یا غیرفعالسازی تمدید خودکار۸*۱۱۱*۳۲۸#
دریافت راهنماییپیامک خالی یا ۹*۱۱۱*۳۲۹#


اگر به خاطر سپاری این دستورات برای شما مشکل است، هر زمان که نیاز به یکی از خدمات فوق داشتید، کافی است کد*۱۱۱# و یا *۱۰۰# را به خاطر سپرده و شماره‌گیری کنید و با طی مراحل بعدی، سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اتمام، رزرو و تمدید خودکار بسته های اینترنت gprs و نوترینو (۳g) همراه اول (آلفا و آلفا پلاس)

در صورتی که حجم یا مدت زمان استفاده از بسته به اتمام رسد، همراه اول سیاستی اتخاذ کرده که در صورت عدم انصراف کاربر، بسته‌های خریداری شده را به طور خودکار تمدید می‌نماید. همراه اول ۲۴ ساعت قبل از اتمام زمان بسته و همچنین ۱ ساعت مانده به اتمام زمان بسته، شما را از طریق پیامک مطلع می‌کند. اگر تصمیم ندارید بسته را برای دوره‌ی بعد تمدید کنید، پس از دریافت پیامک آگاه‌سازی، عدد ۸ لاتین را به شماره ۸۰۸۰ پیامک کرده و یا کد دستوری *۱۱۱*۳۲۸ را شماره‌گیری کنید، تا بسته شما غیرفعال شود. همچنین اگر پیش از اتمام یکی از بسته‌های اینترنت همراه اول، بسته‌ی دیگری خریداری کنید، آن بسته برای شما رزرو می‌شود و به محض اتمام بسته‌ی پیشین، بسته‌ای که رزرو کرده‌اید به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود.

اطلاع از وضعیت بسته‌های اینترنت همراه اول

برای اطلاع از وضعیت بسته اینترنت همراه که خریده‌اید، عدد ۰ لاتین را به شماره ۸۰۸۰ پیامک کنید. پیامکی دریافت خواهید کرد که ساعت و تاریخ اتمام بسته و همچنین میزان حجمی که تا این لحظه مصرف کرده‌اید را به اطلاع شما خواهد رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بسته‌های GPRS همراه اول مراجعه کنید.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

۲۱۷ دیدگاه برای «راهنمای دقیق فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول نوترینو، آلفا و آلفا+ (gprs, 3g)»

  1. سلام
    سلام من در رابطه با چگونگی استفاده از حجم هدیه وای فای اول سوال داشتم کسی میتونه راهنماییم کنه … ممنون

  2. درود.وقتی من بسته میگیرم و حجم روزانم تموم میشه دیگه بسته ی شبانمم غیرفعال میشه ینی وقتی وضعیت میگیرم مینویسه برای شما هیج بسته ای فعال نیست درحالی ک حجم شبانم بدون مصرف مونده بوده!ینی جی؟چیکار باید بکنم؟من مول بسته ی شبانشم دادم دیگه حالا این ک مینویسین هدیه ک حرف بیهوده ایه!

    • نیکو احمدی

      حجم روزانه و شبانه بسته ها مستقل از هم هستند
      اگر حجم شبانه یا روزانه به پایان برسه، به این معنیه که کل بسته تموم شده

  3. باسلام لطفا بفرمایید سایت های منتخب داخلی کدام است و وافی هدیه را چطور میشه استفاده کرد؟ آیا وای فای از همان بسته اینترنتی استفاده میشود؟

  4. سلام من بسته ای که گرفتم دو گیگ هدیه شبانه داره ولی وقتی استفاده میکنم از دو کیگ روز استفاده میشه لطفا راهنمایی

    • نیکو احمدی

      اگر در طول روز ار بسته استفاده کنید حجمی که استفاده میشه از بخش روزانه کسر میشه.
      بسته های شبانه در ساعات خاصی از شبانه روز فعال هستند

    • قبل از خرید هر گونه بسته، مطمئن شوید که سرویس اینترنت همراه خود را فعال و تنظیمات آن را روی گوشی خود دریافت کرده اید، و امکان اتصال به اینترنت همراه اول را دارید. برای فعال کردن سرویس gprs و نوترینو، یک پیامک رایگان بدون متن ۸۰۸۸ بفرستید و یا کد دستوری ‎*۱۱۱*۲۳۱# را شماره‌گیری کنید. برای دریافت تنظیمات gprs همراه اول، به صفحه فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول بروید یا یک پیامک رایگان بدون متن به شماره ۸۰۰۸ بفرستید، تا با طی مراحلی که اعلام می‌شود، تنظیمات gprs‌ را دریافت کنید.

      پس از فعالسازی و دریافت تنظیمات، از طریق مرورگر گوشی‌تان صفحه‌ای را باز کرده و تست کنید که می‌توانید از گوشی‌تان به اینترنت وصل شوید یا خیر، اگر توانستید و صفحه‌ی مورد نظر باز شد، سپس می‌توانید برای کاهش هزینه‌ی اینترنت gprs همراه اول، یکی از بسته‌ها را فعال کنید.

  5. سلام♥️
    چرا نمیشه با شارژم بسته فعال کنم؟
    #١* رو ک میگیرم تو مرحله آخر شماره کارت میخواد من میخوام از شارژ پولیم کم کنه و بسته بزنم
    چیکار کنم؟☹️

  6. ببخشید من بسته ۲۰ گیگابایت یک ماهه برام رزرو شده درصورتی که این بسته رو نخریدم و با کد *۱۰۰*۸# هم لغو نمیشه چکار کنم ؟!

  7. لطفا حجم شبانه رو حذف کنید. چون هیچکس استفاده نمیکنه. اینجوری پولش میره تو جیب شما. ولی ما ضرر میکنیم. که هیچکسم راضی نیست. مطمئن باشید

  8. سلام.شما هم مثل ایرانسل بامردم شفاف باشید.کاش میشداز شارژ خریدن من پرینت می گرفتید.تمام ۴ گیگ های شبانه من استفاده نمی شه .وشما بایدجوابگو باشید راضی نیستم.

  9. سلام
    واقعا این طرح کلاه گذاشتن هست ۴ گیگ رو فعال میکنی بعد میشه ٢+٢ اقا من اصلا حجم شبانه استفاده نمیکنم واسه چی مجبورم پول حجم شبانه بدم این افتضاح هست باید جوابگو باشید واقعا افتضاح هست

  10. من یک بسته ۶٠٠ مگا بایتی خرید کردم یکهماهه و الان حجم روزانه من اتمام رسیده ولی حجم شبانه من هنوز تمام نیست و الان میخوام بسته جدید بخرم در رزرو قرار میگیرم یعنی من عملا نت ندارم باید چکار کنم

  11. سلام
    طرح جدید یک کیگ روزانه و یک گیگ شبانه افتضاح .
    من همون طرح ۲.۵ گیگ قبلی رو میخام .
    برای لغو اینترنت همراه چه باید بکنیم .
    از خط ایرانسلم برای همراه استفاده میکنم خیلی بهتره

    • کاربر همراه اول

      ظاهرا برای لغو کاری نمیشه کرد. من یه بسته اینترنتی ۴ + ۴ همراه اول دارم. حجم روزانه تموم شده و میخوام یه طرح دیگه بخرم… هیچ راه حلی برای لغوش نداره مگه اینکه حجم شبانه هم تمام بشه. افتصاح. یه عده آی کیو دارن سرویس میدن به مردم. درود بر تو آی کی یو / خسته نباشی دلاور

  12. من اینترنت شبانه نمیخام.فقط مثل قبل ۲.۵ گیگ یک ماهه میخام ک نمیشه…حجمش خیلی کم شده من ۱ گیگ یک ماهه رو بمدت ۷ روز تموم کردم….اینا بدرد من نمیخوره

  13. سلام من امروز هر چقدر *۱۱۱*۲۳۱# را برای فعال سازی اینترنت همراه اول گوشیم وارد می کنم، می دهد و می گوید اشتباه است. پس چگونه اینترنت خود را فعال سازی کنم لطفا کمکم کنید ممنون.

  14. سلام
    میخواستم بدونم در بسته های اینترنتی نوترینو هدیه های شبانه از جه ساعتی تا چه ساعتی فعال می شود
    مثلا در بسته نوترینو الفا نسل ۳
    ممنون از شما

  15. سلام
    من بسته یکماه گرفته بودم و زودتر از موعدش حجم بسته تمام شده و حجم شبانه رو هم استفاده کردم ، الان میخوام بسته جدید بگیرم فعال نمیشه میگه بسته شما رزرو شددر صورتی که پیامکم برام اومده که حجم بسته قبلی صفر هست شبانه هم صفر هست ولی بسته جدید رزرو میشه
    خواهشا راهنمایی کنید اینترنت الان وصل میشم از شارژ خطم کم میشه خطم اعتباریه ، ده هزار تومن شارژم همینجوری هدر رفت نیاز هم به اینترنت دارم نمی تونم استفاده نکنم

    • خرید بسته برای استفاده از اینترنت کافی نیست. شما باید تنظیمات اینترنت همراه اول رو از شبکه دریافت کنید و رو گوشیتون نصب کنید. داخل مقاله توضیح داده شده.

  16. سلام
    وااااااای جونه هرکی دوس دارید منو راهنمایی کنید

    من تازه همراه اول خریدم ازش سر درنمیارم
    چندروز پیش یه بسته یه هفته ای خریدم ۱۰۰ مگ روزانه ۱۰۰ مگم شبانه
    بعد اون روزانه تموم شده فقط شبانه هست
    حالا هرچی میخوام نت بخرم میگه بسته جدید براتون رزرو شده تا این بسته فعلی تموم نشه فعال نمیشه

    حالا یکی بمن بگه من چه غلطی کنم ای خداااااا
    همشم از شارژ گوشیم داره میخوره باورم نمیشه ۱۵ هزار تومن شارژم یه روزه صفر شد … خداییش خیییییلی زور داره
    اگه اینجوری پیش بره من میرم دوباره ایرانسلمو روشن میکنم

    • از وقتی که از اینترنت ۳g استفاده میکنم هم زمان که بسته فعال است از شارژ سیم کارت ام هم هرچه باشه بعد از چند دقیقه کلا صفر میشه لطفا من را راهنمایی کنید خدا میدونه تا حالا بالا ی ۲۰۰ هزار تومان شارژ را خورده است والا حرام حرام حرام

  17. سلام من یک بسته اینترنت با خطم خریدم ولی حالا منصرفم میخواستم ببینم اگر لغوش کنم پول روی قبض نمیاد یا حساب میشه درضمن بسته به هفته آیی است

    • پس از خرید بسته، امکان بازگشت پولش وجود نداره و با لغو بسته مبلغ برنمی‌گرده و همچنان روی قبض شما محاسبه خواهد شد.

      • سلام.میشه اگ اطلاع دارید بگید چطور بسته را لغو کنم؟
        بسته پرسرعت شبانه خریدم ولی خب نمیتونم بیدار بمونم و تصمیم گرفتم ی روزانه شو بخرم ولی بلد نیستم بسته رو حذف کنم.و میگه بسته رزرو شد.ینی باید ی ماه منتظر بمونم تا زمان بسته ت شه؟ینی راهی نیس؟:/
        لطفا اگ میدونید کمکم کنید…

  18. سلام ببخشید من اینترنتمو قبل از وقتش تموم کردم حالا که میخوام دوباره اینترنت بگیرم میگه ام ام اس داری
    نمیتونم اینترنت بگیرم اگه میشه راهنمایی کنید

  19. باسلام
    بنده نوترینو خریداری کردم اما از روزی که وصل شدم تماسهای تلفنم به مشکل برخورده گاهی پیام خاموش بودن وگاهی پیام در دسترس نبودن را به تماس گیرندگانم میده وگاهی اوقات نیز درصورت برقراری تماس به محض جواب دادن قطع میشه وگاهی نیز به مدت تنهاچندثانیه میتونم صحبت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل ازکجاست برای رفع آن باید چکار کنم؟

    • بعیده که این مشکل ارتباطی به بسته‌های اینترنت نوترینو داشته باشه. این مشکل به احتمال زیاد به ضعف آنتن‌دهی در منطقه‌تون مربوطه.

      • منم همین مشکلو داشتم تازه صبح فهمیدم چرا یهوویی آنتن گوشیم میره
        این بخاطر اینه که تو قسمت تنظیمات بیشتر شبکه های تلفن همراه فقط ۳g رو فعال کردین اون جاهایی هم از شهر که ۳g فعال نیست آنتن میپره باید بری همون قسمت تنظیمات تیک رو از only 3g برداری و بزنی روی preffered 2g/3g

  20. سلام من بسته میخرم میتونم ازش فقط تو لاین و وایبر و … استفاده کنم دانلود نمیتونم بکنم حتی گوگلم باز نمیشه
    سرعتم ضعیف نیستا h هست
    لطفا راهنمایی کنین ممنون

  21. من بسته آلفا ماهانه ۲.۵گرفتم اما اینترنتم وصل نمیشه اینترنت گوشی فعاله بسته یک روزه همراه اول میتونم استفاده کنم میخوام بدونم این دو تا بهم ربط دارن آخه وقتی غیر فعال میکنم هم gprs وهمmac غیرفعال میشه

  22. سلام
    من بسته ی بلند مدت خریدم ولی فقط e بالای گوشیم میاد ، ۳g گوشیمم فعاله، قبلا از همراه اول بسته خریده بودم و ۳g میشد، گوشیم گلکسی وین هست توی تنظیمات نتوورکش هم گذاشتمش رو aute mode ولی بازم ۳g فعال نمیشه..

    • همون طور که گفتیم ۳g یا e به گوشی مربوط نمیشه و بیشتر به منطقه و نوع خط دهی مربوطه. حتی ممکنه در یک منطقه معین، بعضی وقتا اینترنت ۳g باشه و بعضی وقتا e. اما برای اطمینان، گوشیتونو رو حالت flight mode بذارید و بعد از این حالت خارج کنید تا دوباره شبکه رو پیدا کنه. ممکنه مشکلتون حل بشه.

  23. پدرام آذرمنش

    سلام بسته اینترنت یک ماه خریدم سیصد میگ هفت تومان استفاده کردم چند روز حالا قعط شده اعلام وضعیت میگیرم میگه فعاله ولی از سارژ پولیم کم میکنه یه بار دیگه اینطور شد اس ام اس اومد گفت به علت اختلال اینطوری شده کل سارژ پولیم هم بهم برگشت داده شد ولی این بار نمیشه چکار کنم

    • سلام پدارم من دقیقا مثل شمابودم هیچ راهیم نداره فقط سری بعدی حتما دو میگ بگیر منم تمع کردم برای سه هزارتومان سیصدمیگ رو خریدم ده روز بعدتموم شد ازشارژ موبایلم میخورد بایدقبرکنی تا زمان تمدیدبرسه

  24. سلام ، من اینترنت گوشیم فعال هستش ، یک بسته ۱ ماهه گرفتم ولی روی آنتن نتم فقط علامت E هست و سرعتشم افتضاحه.
    هرجای تهرانم بگی پا گذاشتم ولی اصلا علامت ۳g یا ۴g نمیاد که سرعت اینترنتم بره بالا.
    لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟؟؟
    متشکرم.

  25. سلام من ۵ روز پیش اینترنت۱روزه فعال کردم تو این ۵ روز من هرچی عدد۸میفرستم برای غیر فعال کردن اس ام اس میاد که بسته اینترنت شما غیر فعال شده ولی دوباره فعال میشه من باید چیکار کنم

    • فعال بودن یا نبودن بسته، ربطی به فعال بودن یا نبودن اینترنت گوشیتون نداره. برای فعال کردن اینترنت گوشی، باید از قسمت تنظیمات، Mobile data رو خاموش کنید.

  26. باسلام من بسته اینترنتی آلفا* یکماه را خریداری کردم وتمام تنظیمات را هم انجام دادم ولیاینترنت گوشیم e میباشد. چکار باید بکنم

      • اگر بسته آلفا خریده اید که خوب باید هم اینترنت Edge فعال بشه و برای استفاده از اینترنت ۳G باید بسته های آلفا پلاس را بخرید…دوم این که باید دید گوشی شما قابلیت ۳G داره یا نه….سوم اینکه معمولا بیشتر گوشی ها بطور پیشفرض شبکه ای رو که دارای سیگنال استرنج بیشتری داشته باشه رو انتخاب میکنه…ممکنه در منطقه ای سیگنال ۲G بیشتر از ۳G باشه و شما باید در قسمت تنظیمات شبکه تلفن همراه ، وضعیت شبکه رو از اتوماتیک به دستی و بر روی ۳G قرار بدی تا به شبکه ۳G وصل شه.

  27. سلام من اینترنت نوترینو برای ۱ ماه رو فعال کردم تو پیاماشم میاد که تا یه ماه دیگه وقت دارین ولی از شارژ گوشیم کم میشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  28. سلام، من اینترنت نوترینو برای ۱ ماه فعال کردم اما به قدری آنتن دهی بد بوده یعنی در تمام مناطق فعال نیست در واقع فقط میادین اصلی دارای اینترنت پرسرعت h یا ۳g ، و من عملا فقط تونستم از ۵۰۰ مگ اینترنتم استفاده کنم (البته با سرعت پایین) بقیه ۲.۵ گیگ سوخت شده . سئوال من اینه که بعد از غیرفعال کردن اینترنت هنوز گاهی وقتی اینترنت آنتن میده یعنی چطوری برام محاسبه میشه و آیا آنتن دهی نوترینو بهتر از این میشه یا همین افتضاح میمونه.

  29. حجم بستم قبل به اتمام رسیدن زمانش تموم شده ولی همچنان به نت وصل میشه و میشه استفاده کرد میخواستم بدونم هزینش رو قبضم میاد؟

  30. با سلام
    من خطم دایمیه و گوشیم هوآوی جی ۶۱۰ هستش.من اول بسته یک ماهه رو خریدم بعد مدل گوشیمو همونطور که گفته شد به ۸۰۰۸ پیامک کردم اما جواب اومد که دسترسی وجود نداره و قابل تنظیم نیست.چند بار تکرار کردم اما همین پیغام رو دریافت کردم.بعد خودم رفتم تنظیمات گوشیم گزینه mobile net work رو زدم و بعد data connection و بعد اون علامت فلش بالای گوشیم قرار گرفت که وصل شدم.خواستم بدونم شارژ نتم از همون بسته کسر میشه؟چون خطمم دایمیه نمیتونم بفهمم تا قبض بیاد.ک از مبلغ زیاد خطم واهمه دارم .لطفا راهنماییم کنین

    • بله از همون بسته کسر می‌شه و جای نگرانی نیست. برای اطمینان، می‌تونید کد ستاره ۱۱۱ ستاره ۳۲۰ مربع رو شماره‌گیری کنید تا وضعیت بسته رو بهتون اعلام کنه.

  31. سلام من یه مودم همراه دارم که وصل میشه به لبتابم هروقت که میخام بسته اینترنتی بگیرم اول باید اینترنتی
    شماره اونو شارژ بکنم مثلا ۱۰ هزار تومن بعد اسیمکارتو از مودم در بیارم بندازم توگوشی از اونجا ستاره ۵۵۵ ….
    بزنم بعد از خرید دوباره سیمکارتو بندازم تو مودم راهی هست که بشه خرید بسته اینترنتی رو بدون تغییر مکان
    سیم کارت از مودم به گوشی انجام داد؟اگه میشه جوابمو به ایمیلم بفرستید با تشکر

    • بیشتر مودم های USB امکان ارسال SMS و تماس و ارسال کدهای دستوری رو داره و باید از طریق کنترل پنل مودم این کار را انجام بدهید و نیازی به تغییر محل سیم کارت نمیباشد

  32. سلام به همه دوستان
    من بسته یک ماهه خریدم، ولی هر زمان که میخوام بفهمم چقدر از حجم اینترنتم مونده عدد صفر و به ۸۰۸۰ میفرستم یا *۱۱۱*۳۲۰# شماره گیری میکنم در جواب فقط تاریخ اتمام اعتبار و اعلام میکنه، اصلا اطلاعاتی درباره حجم باقیمونده نمیگه، میدونید مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  33. خیلیییییییییی مسخره س که نمیشه تا قبل از تموم شدن بستت یه بسته دیگه بگیری .یا حداقل حجم اضافه بگیری 😐 یه مشت دو زاری تشکیل اپراتور دادن دوره هم. همینجوریش کلی اینترنت همراه اول گرون هست دیگه داشتن این نقصا نوبره والا.

  34. سلام
    مدتیه که با فعال کردن data switch گوشی (huawei p6) نمیتونم به gprs اینترنت همراه اول وصل بشم
    قبلا وصل میشد اما الان نه
    چند بار هم تنظیمات رو از نو انجام دادم اما تاثیری نداشته
    مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  35. من قبل از تموم شدن دوره ی یک ماهه حجم بستم تموم میشه. بعدش تا قبل از تموم شدن دوره ی یک ماهه نه میتونم افزایش حجم بدم نه بسته جدید خریداری کنم. چه کار میتونم بکنم؟
    لطفا راهنمایی بکنید.

  36. من میخوام بدونم باقیمانده حجم اینترنتم که بسته ی ماهانه ۲.۵ گیگ خریدم چقدره… اینطور نشون میده ۲۰۸۲۲۰۴ کیلوبایت این چقدر مگابایت و گیگابایت میشه؟ چطور محاسبه کنم ممنونم

    • اگر یک بار این عدد رو به ۱۰۲۴ تقسیم کنید، حجمم باقی‌مانده به مگابایت به دست می‌آد. اگر یک بار دیگه عدد به دست اومده رو به ۱۰۲۴ تقسیم کنید، حجم باقی‌مانده به گیگابایت به دست می‌آد.

    • هر گیگابایت برابر است با ۱۰۲۴ مگابایت
      این عدد مگابایت نشون میده اگه خواستی به گیگ تبدیل کنی تقسیم بر ۱۰۲۴ کن

  37. سلام گوشی من گلکسى گرند ٢ هستش من بسته دو گیگی همراه اول خریدم براى گوشیم تنظیماتشم فعال کردم ولى روى گوشیم کار نمیکنه،اگم بکنه یه ساعت تو طول روز با قطعی و سرعت کم در حالى که سیم کارتم روى گوشیهاى دیگه و تبلت کار میکنه با سرعت خوب،نمیدونم مشکل گوشیم چیه دو ماهه خریدم بسته ایرانسلم روش کار نمیکنه

    • با فرستادن ۸ به ۸۰۸۰ تنظیمات رو غیر فعال کن.بعد دوباره پیام خالی به ۸۰۸۸ و بعد ۱ را به ۸۰۸۸ وبعد #۶۰#*را شماره گیری کن یک شماره ای میاد که اون شماره رو به ۸۰۰۸ بفرست.اگه بسته ای که قبلا خریده بودی اعتبار داشته باشه میتونی اون بسته رو استفاده کنی وگرنه باید بسته دیگه ای بخری

  38. سلام. من بسته یک ماهه گرفتم .اما زمانش داره تموم میشه ولی حجمش خیلی مونده . این حجم اضافه به حجم ماه بعدی هم میشه یا نه؟

    • عزیزم منم همین مشکل رو ماه قبل داشتم نمیشه باید در عرض اون یک ماه تموم می کردی من خودم روز آخر اگه خیلی مونده باشه آهنگ یا فیلم که حجم زیادی داره دانلود می کنم

  39. با یه قبض موبایل ۲۸۰.۰۰۰ تومانی هم که تابستون دادم میترسم اصلا از نت همراه اول استفاده کنم!
    خواهش میکنم یه راهنمایی بکنید من چه جوری بسته جدید فعال کنم. غیر فعال سازی و اینا رو هم که تو مطالبتون ذکر کرده بودید انجام دادم اما نمیتونم بسته جدید فعال کنم. همش میزنه بسته شما تا ۸/۸/۹۳ اعتبار دارد!

  40. من ۸ مهر یه بسته یک ماهه فعال کردم اما تا ۸ آبان حجم تموم نشد ولی اعتبار زمانیم تموم شد. الان دیگه نمیتونم بسته فعال کنم! همه کامنت ها و مطالبت این موضوع رو هم خوندم . نمیدونم باید چه کدی رو بزنم که بسته ام حذف بشه تا بتونم یه بسته دیگه فعال کنم. لطفا کمک کنید.

  41. من چند روز پیش مدت یکماهه بسته نتیم تموم شده ولی اس ام اسی مبنی بر اینکه ایا دوس داری تمدید کنی یا نه واسم نیومده میخواستم ببینم بسته ده تومنی شارژ مجدد شده یا دارم هزینه ازاد متقبل میشم در ضمن عدد صفر رو هم میفرستیم غیر فعال میباشد.

  42. با سلام با توجه به اینکه اینجانب عدد ۸ را ۲۴ ساعت قبل از اتمام مدت زمان اتمام اینترنت همراه اول ارسال نمودم ولی دوباره تمدید گردیده است برای دومین بار است که این عمل بدون رضایت تکرار میشود بنابراین چگونه مدم به همراه اول اعتماد کند این عمل شما گول زدن مردم است بنابراین چه کسی باید پاسخدهد لطفا جواب دهید

  43. باسلام من چند روزه میخوام بسته ۱ماهه بخرم سیستم راه نمیده همش میگه بعدان امتحان کنید مشکل چیه خواهش میکنم جواب بدیدیادیگه راه نمیده باید ازیه اپراتوره دیگه استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید

  44. سلام.
    خسته نباشید. با سپاس از سایت و اطلاع رسانی های خوبتون.

    من بسته اینترنت شبانه هفتگی رو خریدم و گفته که تمدید خودکار نداره. اما هر دفعه تمدید خودکار میشه.

    هر چی هم کد غیر فعالسازی تمدید خودکار رو می فرستم میگه که تمدید نخواهد شد ولی سر موعد باز خودکار تمدید میشه.

    چی کار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. تا الان چهاربار خودش تمدید کرده و خرج رو دستم گذاشته.

    ممنونم.

  45. امیر حسین
    سلام چند روز هست که من تمام این کدها رو
    ا ازمایش کردم ولی همش میگویید بعدا تلاش کنید .
    لطفا بکویید مشکل از چی هست ؟

  46. ميترا پرويزي

    سلام.بنده بسته اینترنتی یک ماهه خود به مبلغ ده هزار تومان را فعال کردم …اما طی یک هفته گذشته هر بار که اعتبار باقیمانده بسته خود رو با ارسال عدد ۰ به شماره۸۰۸۰ استعلام میکنم نه تنها اعتبار باقیمانده را نمیگوید فقط مقدار مصرفی را بیان میکند که از اول هفته تا آخر هفته هیچ تغییری نکرده و من میترسم که از اینترنت خود سیم کارت استفاده بشه نه از بسته فعال شده و اینجوری پول تلفنم سر به فلک بکشه…خواهشمندم راهنمایی بفرمایید.

  47. سلام. من ۷ روز قبل از پایان موعد بسته ۱ماهه. حجم دانلودم تموم شده
    .برای غیر فعال کردن بسته هم عدد ۸رو میفرستم.جواب اینه. تمدید اتوماتیک بسته غیر فعال شد.
    لطفاً بگین چطور غیر فعال کنم تا بسته جدید خریداری کنم

  48. سلام
    من از بسته یکماهه اینترنت استفاده میکنم ماههای قبل هیچ گونه مشکلی نداشتم در ماه جاری قبل از اینکه به تاریخ تمدید برسم اینترنت قطع شد مجددا شارژ خریداری کردم ۱۵۰۰۰ تومان بعد از دو ساعت استفاده تمام مبلغ صفر شد . چطور این اتفاق افتاده است آیا می بایستی کد جدیدی میزدم چون از طریق *۱۱۱*۳۲۳# عمل نمودم پیام آمد که بسته شما فعال است ولی اینچنین نبود ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمائید

  49. با عرض سلام و خسته نباشید
    من هنوز یک ماه تموم نشده حجم بسته ام تموم میشه چه جوری میتونم دوباره شارژ کنم ؟
    میگه شما تا فلان تاریخ اینترنتون فعال هست نمیشه تغیر داد ..
    یه راهنمایی لطفا .. مرسی

    • سلام، خسته نباشید
      من هم به مشکل مشابهی که رویا داره برخوردم.
      حجم اینترنتم زودتر از موعد یکماهه تمام شده اما هیچ راهی برای تمدید دوباره و یا خرید دوباره ندارم.
      ممنون میشم راهنمایی کنید

  50. سلام ممنون از پاسخوگیی شما
    من بسته ی ۲۴ ساعته فعال کردم، و همه ی این مراحل رو هم دنبال کردم! میخواستم بدونم چطوری میتونم از این بسته استفاده کنم و از مودم خونه برای اتصال به اینترنت استفاده نکنم. گوشی من یک گزینه درکنار وای فای داره به. اسم موبایل دیتا.. میخواستم راجع بعش توضیح بدید و بفرمایید که ایا مربوط به این مووضوع می باشد؟! ممنونم

  51. سلام
    گوشی من اپل ۵s هست اما تنظیمات اینترنت برای این گوشی برام اس ام اس نمیشه ، بلکه برای مدلهای دیگه فرستاده میشه . لطفاً برای فعال سازی بسته یک ماهه راهنماییم کنید .
    مرسی

  52. سلام
    من ۵ روزه بسته ۱ ماهه رو فعال کردم و مبلغ ۱۰۰۰۰ تومن به مبلغ صورتحسابم اضافه شد.روزى که فعال کردم مبلغ ایترنتم ۲۲۰۰۰ تومن بود بعد از ۵ روز از فعالسازى به مبلغ ۳۱۰۰۰ تومن رسیده. میخواستم ببىنم چطورى محاسبه میشه ؟ اگه اینجور باشه قبض موباىلم سر به فلک مىشه در صورتى که تو این ۵ روز ۲۷ مگابایت بیشتر استفاده نکردم.

    • قاعدتا وقتی شما بسته فعال می‌کنید، غیر از ۱۰ هزار تومان پول بسته، نباید هزینه‌ی دیگه‌ای بابت اینترنت پرداخت کنید. اگه بسته فعال کردید و همچنان براتون پول اینترنت می‌افته، با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید.

  53. یک گوشی هواوی دارم اما به هیچ شکلی نمیشه جی پی ار اس ام را فعال کنم توی فعالسازی اینترنت همراه اول هم که میرم شمارم را مینویسم پیام میده این رقم قابل خواندن نیست چیکار کنم
    لطفا کمکم کنید.

  54. سلام حجم بسته ام تموم شده چکار باید بکنم؟ هر بار ک گوشیم و شارژ میکنم از اعتبارم کم میشه…لطفا جواب بدی ممنون

  55. اقا یکی جواب درست بده .من اینترنت یک ماهه خریدم اعتبار ریالی تمام شده اما زمانی خیر .حالا می خوام دوباره فعال کنم اجازه نمی ده و میگه بسته شما تا یک موعدی اعتبار داره .حالا چجوری بسته رو لغو کنم کلا چکار کنم الان ؟ ممنون

    • منم همین مشکلو دارم
      شغلم نیاز به اینترنت داره و این شماره همراهم برای کار نیاز دارم
      در کل همراه اول از نون خوردن انداختتمون
      یکی ی راهی پیش رومون بذاره….

    • سلام منم همین مشکل رو داشتم با ۹۹۹۰ تماس بگیر، البته جوابشون اینه که باید در کل یه کاری بکنی که حجم و زمان اینترنتت با هم تموم بشه!!!!!!! و الا سرکاری تا وقتی که زمان بسته هم تموم بشه :(((((

      • سلام
        باور کنید این عجیب ترین کاره!!!!!یعنی چی ادم منتظر باشه تا وقت انجام اعتبار مجدد و حجم برسه. خدایا کجای دنیا اینو گفتن.
        بخدا مردم مون رو .. گیر آوردن. زود تموم بشه باید صبر کنیم. تموم نکنیم میسوزه.
        قانون اینترنت فقط یک شرط داره عزیزان یا محدودیت در حجم هست یا زمان نه هردو با هم.
        اینو یادتون باشه.

    • منم چند وقت این مشکلو داشتم خیلی تلاش کردم که یه راه پیدا کنم اما تنها راهی که پیدا کردم این بود که ۳ عدد سیم کارت ااعتباری دیگه خریدم و هر کدوم از سیم کارتام که حجمش تموم میشه یه سیم دیگه و یه حجم جدید برای سیم دیگم میگیرم
      خخخخخ مجبورمممممم

  56. بچه ها ی سوال دارم
    من به مدت چندروز دیتای گوشیم روشن بوده و بدون اینکه بسته ای رو بگیرم خواهرزاده هام با استفاده از دیتا به اینترنت رفتن و از بازار کلی محصول دانلود و نصب کردن. هزینه ی این چندروز به نظر شما چقدر میشه؟ خیلی زیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  57. آقا من یک مشکلی که دارم این بسته هارو فعال میکنم چه با ارسال پیامک به ۸۰۸۰ یا استفاده از کد *۱۱۱ اما بسته فعال میشه ولی هیچ پیامکی به من واسه فعال سازی ارسال نمیشه هم چنین چند ساعت مونده بسته تموم شه بازم پیامک ارسال نمیشه کلا من بسته اینترنت فعال میکنم پیامکش نمیاد تو چند تا گوشی دیگه تست کردم بازم مشکل هست به همراه اول هم زنگ زدم جوابی نمیدن خواهش میکنم اگه ممکنه راهنمایی کنید

    • احتمالا شما دریافت پیامک‌های تبلیغاتی رو روی سیم‌کارتتون غیرفعال کردید. این مسأله گاهی باعث می‌شه که پیام‌های شبکه هم به دست مشترک نرسه.

  58. با سلام من از اردیبهشت از بسته gprs (یک ماهه )به مبلغ ۱۰۰۰۰ ریال استفاده کرده و۱۳۷۰۰۰ ریال قبض
    ماهانه امد که کاملا معقول بوده . متاسفانه تاریخ ۹ تیر پیامکی داشتم از همراه اول به دلیل بدهی تلفن به مدت دو هفته یک طرفه وتهدید که اگر مبلغ ۲۵۵۸۰۰۰ ریال را پرداخت نکنید قطع حواهد شد . با دیدن این مبلغ به شدت
    ناراحت شدم احساس میکنم این بسیار غیر منصفانه است چون بدون اینکه پیامکی برای من فرستاده بشود
    من را به اینترنت عمومی وصل کرده وچنین هزینه سنگینی را به من تحمیل کردند. ایا من نباید مختار باشم
    که از این سرویس می خواهم استفاده کنم یا نه ؟واصلا درست نیست مادامی که از طرف من جوابی نیامده
    خود سرانه عمل کنید .خواهشا این مشکل را که خیلیها هم با من همدردند را رفع کنید. خدا کند همراه اول
    هدف اصلیش خدمت رسانی باشد نه خدای نکرده ت…………….

    • دوست عزیز، مشکلی که برای شما و خیلی‌های دیگر پیش می‌آید، ناشی از عدم اطلاع از مسائل فنی است. پس از پایان اعتبار بسته، در صورتی که بسته‌ی جدیدی خریداری نکنید، هزینه‌ی اینترنت به صورت کیلوبایتی محاسبه می‌شود و ممکن است سر به فلک بکشد. بنابراین زمانی که بسته‌ی شما به اتمام رسید، باید از قسمت تنظیمات گوشی، اینترنت gprs را خاموش کنید، تا گوشی به طور خودکار به اینترنت وصل نشود.

    • دوست عزیز شما حتما مشکلتان را با سازمان تنظیم مقررات مطرح کنید شرکت مخابرات ایران مجاز به اخذ این مبالغ از مشترکین بدون اطلاع آنها نمی باشد. حتما موضوع را پیگیری کنید

  59. سلام
    ببخشید من اینترنتم فعال گردم ولی وقتی مدل گوشیمو می فرستم ک تنظیماتو برام بفرسته می گه « تنظیمات قابل شناسایی نیست تنظیمات قابل استفاده برای شما internet WAP MMS می باشد » میشه راهنمایی کنید حالا باید چکار کنم
    مدل گوشیمم Huawei G600-u8950 اینه

  60. سلام
    من گوشی سامسونگ اس۳ دارم با خط ثابت همراه اول
    اول بسته رو خریداری کردم بعد gprsرو فعال کردم (نمیدونستم باید اول gprsرو فعال کرد)
    الان ینی پول بستم به هدر رفته ؟؟
    چیکار کنم اینترنتم وصل شه ؟

  61. سلام
    اول تشکر میکنم بابت توضیح دقیق و مفید شما.
    و بعد می گن که اگه همراه اول شارژ اتوماتیک انجام میده بدون اطلاع مشترک نیست . قبلش پیامک میاد که تمدید بشه یا نمیخوای.و چقدر خوبه که اتوماتیک تمدید میشه و از اون بهتر اینه که قبلش پیام میده تا اگه شارژت کمه زیادش کنی.
    در هر صورت ممنون هم از مدیر بلاگ هم از همراه اول. به امید موفقیت روزافزون

  62. تمدید خودکار بسته GPRS بسیار کار خوبیه چون اگر شما بسته GPRS تمایل به تمدید نداشته باشید یادتون باشه که حتماً GPRS خط موبایل را هم باید غیره فعال کنید چون تمام گوشیها برای UPDATE کردن نرم افزارهاشون و سیستم عامل گوشی به صورت اتوماتیک به اینترنت خط موبایل ( در صورت عدم وجود اینترنت WIFI) وصل میشن و بدون اینکه شکا متوجه بشین از اینترنت استفاده میشه و تعرفه آزاد برای شما محاسبه میشه. وقتی قبض موبایل به دستتون برسه حتماً سکته میکنید. حالا مزیت تمدید خودکار بسته GPRS همراه اول اینه که در اینصورت حداکثر ۲۰ هزار تومان برای قبض ۲ ماهه پرداخت میکنید نه اینکه ۲۰۰ هزار تومان هزینه اینترنت براتون بیاد.

  63. سلام
    من بسته جی پی آر اس را فعال کردم و اس ام اس فعال شدن هم واسم آمده
    و از شارژ گوشیم هم کم شده ولی هنوز اینترنت ندارم با وجود اینکه تنظیمات gprs رو دریافت و نصب کردم
    خواهشا سریع جواب بدید ممنون

  64. سلام من بسته یک ماهه خریدم ولی زودتر از یک ماه استفاده کردم .حالا میخوام دوباره بسته بخرم هر کاری میکنم بسته قبلی لغو نمیشه تا بتونم دوباره بسته بگیرم همش پیام میاد که بسته شما تا تاریخ .۲ ۲۹ تمدید دارید. لطفا زود جواب بدید

  65. سلام.من بسته شماره۴ یا شبانه رو چهار روزی میشه خریدم حالا میخام بسته شماره۳که روزانه است رو بخرم باید چیکار کنم.لطفا زود جواب بدید.
    ممنون.

  66. سلام
    گوشی من اپل ۵s هست اما تنظیمات اینترنت برای این گوشی برام اس ام اس نمیشه ، بلکه برای مدلهای دیگه فرستاده میشه . لطفاً برای فعال سازی بسته یک ماهه راهنماییم کنید .
    مرسی

  67. سلام. من ۷ روز قبل از پایان موعد بسته ۱ماهه. حجم دانلودم تموم شده
    .برای غیر فعال کردن بسته هم عدد ۸رو میفرستم.جواب اینه. تمدید اتوماتیک بسته غیر فعال شد.
    لطفاً بگین چطور غیر فعال کنم تا بسته جدید خریداری کنم

      • با اتمام بسته اجازه خرید بسته نمیده و وقتی کد خرید ارسال میشه پیام میاد که هنوز بسته ی قبلی فعاله و تا تاریخ معین شده اعتبار داره . قبلا با غیرفعال کردن بسته میشد بسته جدید خرید اما الان با اعمال کد غیرفعالسازی فقط تمدید غیرفعال میشه .

        کلا به نظر من اپراتورها نقایصی در خدماتشون وجود داره و کاربران متضرر میشن و با اینکه حقوقمون داره تضییع میشه صدامون به جایی نمیرسه .

  68. سلام. من ۷ روز قبل از پایان موعد بسته ۱ماهه. حجم دانلودم تموم شده
    .برای غیر فعال کردن بسته هم عدد ۸رو میفرستم.جواب اینه. تمدید اتوماتیک بسته غیر فعال شد.
    لطفاً بگین چطور غیر فعال کنم تا بسته جدید خریداری کنم

  69. با سلام
    من سیم کارت دائمی همراه اول دارم . سوال من این است که اگر قبل از اتمام مدت حجم تمام بشه . اطلاع داده خواهد شد یا خیر.

  70. سلام خسته نباشید با عرض پوزش بدون مقدمه به اصل مطلب میپردازم
    پس اعلام فعال سازی بسته اینترنتی آیا برای استفاده باید ساعتی صبر کرد؟ آیا داده های گوشی همرا را فعال کنیم برای وارد شدن به اینترنت کافیست ؟ از کجا مشخص میشود با فعال سازی داده های تلفن همراه ازبسته خریداری شده استفاده میشود یا اینترنت همراه اول؟ جهت اطلاع بنده از خط ثابت استفاده میکنم با تشکر

    • با سلام
      من بسته جی پی آر اس را فعال کردم و اس ام اس فعال شدن هم واسم آمده
      و از شارژ گوشیم هم کم شده ولی هنوز اینترنت ندارم
      لطفا زود جواب بدید

      • شما قبل از خریداری بسته باید تنظیمات gprs رو دریافت و نصب کنید. با خرید بسته اینترنت فعال نمیشه. خرید بسته فقط برای کاهش هزینه هستش. این مطلب در مقاله بالا توضیح داده شده.

  71. سلام من بسته gprs خریدم ولی همزمان از شارزمم کم میکنه چرا ؟؟؟ درصورتیکه بستم هنوز اعتبار داره . لطفا جوابو به ایمیلم بفرستید.. ممنون

  72. من نفهمیدم…آیا هزینه بسته ها از شارژ من کم میشه…؟؟؟؟سیمکارت اعتباری…

    اگه ب مقدار لازم شارژ نداشته باشه چی میشه؟؟؟خواهشا جواب بدین…ممنون

    • بله در سیم‌کارت‌های اعتباری از شارژ شما کم می‌شه و در سیم‌کارت‌های دائمی به قبض پایان دوره اضافه می‌شه. اگه اعتبار نداشته باشید، بسته فعال نمی‌شه و میگه اعتبار کافی نیست.

  73. سلام.سیم کارت من دائمی هستش.میخاستم بدونم حتما باید بسته فعال کنم یا اگرم فعال نکنم با همون سرعت میشه از اینترنت استفاده کرد؟ درسته که میگن اگه بسته فعال نکنی هزینه اینترنت خیلی بالا تره؟

    • فعال کردن یا نکردن بسته تأثیری روی سرعت اینترنت نداره. ولی اگه بسته فعال نکنید، هزینه‌تون چندین برابر بیشتر می‌شه.

  74. سلام.من بسته همراه اول روزانه فعال کردم و بعد مشکلی پیش اومد که دو روز موبایلم خاموش شد…این بسته خود به خود سه روز تمدید شده بود…بعد ازونم فقط یک روز به مدت یک ساعت اینترنت همراه اولم بدون بسته فعال بود و چند تا پیام از وایبر داشتم نه ویدیو و نه حتی عکس..چند تا اس ام اس!!حالا که ریز قبض میاندوره رو چک کردم اینترنتم اومده ۷۶۰۰۰ تومان!!!اخه مگه میشه؟؟!!!!حساب کردم رو تعرفه خودشون ۷۶۰۰۰ تومان میشه برا تقریبا ۲۰۰Mb!!!! حالا ادم میتونه پولشو از کی پس بگیره؟
    انگار سر گردنه است این همراه اول.لطفا نظرمو بنویسید که دوستان بدونن امکان داره چه اتفاقی بیوفته!!به خصوص گوشی های دایمی!!

  75. سلام
    اگه بسته های gprs همراه اول بگیریم برای استفاده توو محل کار میخوام..
    وقتی اومدم خونه میتونم از اینترنت خونه (wifi)استفاده کنم)؟یا اینکه فقط از همون استفاده میکنه تا تموم بشه؟

  76. سلام

    مدل گوشی من ان ۸ هست میخوام از گوشیم به عنوان مودم استفاده کنم و توی لبتاب به اینترنت وصل بشم اما روششو بلد نیستم.میشه منو جامع راهنمایی کنید؟

      • سلام

        به تنظیمات گوشی خود برید و قسمت more را انتخاب کنید
        درصفحه بازشده بین سه تا گزینه
        data
        tethering & portable hotspot
        VPN
        گزینه دوم،tethering & portable hotspot را انتخاب کنید
        صفحه بازشده گزینه portable WiFi Hotspot را انتخاب کنید،بعد از گذاشتن تیک،در قسمت پایین همین گزینه configure wifi hotspot نام و امنیت وای فای خود را وارد کنید،و با تبلت ویا لبتاب از گوشی خود به عنوان مودم استفاده کنید.

        موفق و سربلند باشید.

  77. باسلام
    باتوجه باینکه ایرانسل خدمات فوق العاده ارائه میدهد.انتظار داریم همراه اول نیز درقیمت و نوع خدمات خود برای مشترکین تجدید نظر نماید.هم از حیث و بیث دریافت GPRS وهم دیگر خدمات ممنون میشویم اگر جوابمان را بدهید. جمعی از مشتاقان استفاده از سیم کارتهای همراه اول از شهرستان املش(بهشت گمشده ) استان گیلان

  78. سلام من سیم کارت دائمی همراه اول دارم بسته اینترنتی ۶ ماهه گرفتم و بعد از دو روز با رسال شماره ۵ غیرفعال کردم ولی الان روی قبض موبایلم مبلغ ۶۰۰.۰۰۰ ریال محاسبه شده چگونه میتونم دوباره بسته را فعال کنم چون امکان قطع اینترنت نیست لطفاً من رو راهنمایی کنید . متشکرم

  79. با سلام ایا بسته های مختلف جی پی ار اس همراه اول از نظر سرعت فرق داره ؟
    من بسته ۱ رو خریدم امتحانی سرعتش خیلی کم بود توی هیچ سایتی نتونستم برم دانلودامم خیلی طول کشید.وسطشم هی قطع میشد

  80. سلام

    من قبلا بدون خرید بسته اینترنتی و بصورت معمولی به اینترنت وصل می شدم به تازگی بسته اینترنتی
    یک ماهه همراه اول رو فعال کردم ولی وقتی میخام یک صفحه رو باز کنم با همون سوال قبلی رو می پرسه که
    اکسس پوینت رو انتخاب کنم مثلا MCCI Internet خلاصه فکر می کنم با اینکه بسته رو دارم ولی بعضی مواقع به روش قبل میخاد به اینترنت وصل بشه. آیا همچین امکانی وجود داره؟

    • وقتی شما بسته‌ای می‌خرید، نحوه‌ی اتصال به اینترنت تغییری نمی‌کنه و تا زمانی که بسته‌ی شما فعال باشه، اینترنت شما از اینترنت همراه اول، جزو همون بسته حساب می‌شه. بنابراین، لازم نیست نگران باشید، مگر اینکه حجم یا مدت زمان بسته‌ی اینترنت شما به اتمام رسیده باشه.

  81. سلام
    من از pc suite گوشیم برای اینترنت استفاده میکنم
    من میخوام بسته شبانه همراه اول را برای سیم کارت دائمی فعال کنم
    بعد از یک ماه که تموم شد و درخواست تمدید اتوماتیک را لغو کردم چیکار کنم که هزینه فعالسازی از سیم کارتم کم نشه؟
    طبق همین نوشته در سایت همراه اول:
    “پس از غیر فعال شدن بسته، سرویس GPRS همچنان فعال بوده و مصرف شما طبق جدول زیر با تعرفه های جاری محاسبه می­گردد: ”
    یعنی چه از اینترنت استفاده کنم چه نکنم این هزینه حساب میشه؟
    ممنون میشم توضیح بدید چون من با خوندن توضیحات سایت همراه اول خیلی گیج شدم!

  82. می خواستم بپرسم وقتی اول فعال سازی رو انجام میدیم بعد بسته رو میخریم فقط هزینه ی بسته رو قبض میاد؟فعال سازی خودش هزینه ای نداره؟

  83. سلام
    میخواستم بدونم اگه من بسته اینترنت بخرم وازش استفاده کنم فقط از شارژ بسته کم میشه یا رو قبضم هم هزینه میاد؟
    در ضمن وقتی که اعتبار بسته تموم شد بهم اطلاع داده میشه که تموم شده؟

    • بعد از خریدن بسته، دیگه هزینه‌ای رو قبضتون اضافه نمی‌شه. وقتی اعتبار بسته تموم شد، از طریق پیامک بهتون اطلاع داده می‌شه.

  84. سلام من میخام تنظیمات جی پی ار اس گوشی رو فعال کنم نمیشه وقتی به ۸۰۸۸مدل گوسی رو میفرستم مدل قبلی گوشیم رو نشون میده که نوکیا بوده الان تنظیمات سامسونگ برام نمیاد باتوجه به اینکه بسته خریدم میگن تا جی پی ار اس فعال نشه نمی تونی از بستت استفاده کنی راهنمایی کنید مرسی میشم

  85. سلام خسته نباشید.من یه اعتراض به نحوه عملکرد محاسبات اینترنت همراه اول (دائمی)دارم.
    از اول خرداد امسال من یک بسته یک ماهه همراه اول گرفتم ولی نتونستم تنظیمات مربوط به گوشیم رو انجام بدم تا اول شهریور که همراه با گرفتن بسته تنظیمات مربوطه انجام شده و اینترنت من وصل شد و تا آخر همین ماه کم وبیش ازش استفاده کردم.ولی دیروز یک اس اومد که سرع قبض میاندوره را بگیرید و مبلغ ۱/۷۵۸/۰۰۰ ریال رو پرداخت کنید.بعد از پیگیری معلوم شد که ۱/۴۱۹/۴۴۴ ریال آن مربوط به هزینه اینترنت تیر و مرداد بوده که اصلا” تنظیمات گوشی من مشکل داشته و اینترنتم فعال نبوده.یک ساعت پیش من کل مبلغ قبض رو پرداخت کردم ولی واقعا”اعصابم بهم ریخت که چرا پول چیزی رو دادم که ازش هیچ استفاده ای نکردم.ممنون میشم رسیدگی کنید.

  86. سلام ٰموقع ارسال مدل گوشی به ۸۰۸۸ پیام ارسالی که برام میاد مدل گوشی رو اشتباه تشخیص میده مدل گوشیم HUAWEI G510اون تنظیمات سامسونگ رو ارسال میکنه

  87. سلام من تمام مراحل فعال سازى وخرید بستهGPRS روطی کردم حتی بیامک ایا مطمئن هستید که می خواهید بسته ..در صورتى که مایل به خرید هستید عدد ۱ را ارسال کنید ولی بعد از ارسال اتفاقى نمی افتد و وقتى عدد صفر رو میفرستم میکه شما بسته ندارید کجاى کار اشتباهه?

  88. سلام سیم کارت من دائمی و اگه بخوام برم توی اینترنت هزینه زیادی میبره میخواستم بدونم میشه بسته ی اینترنتی برای سیم کارت دائمی فعال کرد؟چه جوری باید فعال کنم

    • بله نحوه‌ی فعال‌سازی بسته‌ی اینترنتی برای سیم کارت دائمی همراه اول، مشابه اعتباری هستش. شما یه طرح رو فعال می‌:کنید و هزینه‌ش روی قبضتون میاد. نحوه‌ی فعال‌سازی هم که در مطلب بالا توضیح داده شده.

  89. سلام
    من دو تا سوال دارم ممنون می شم اگه جواب بدهید

    ۱ ) من زمانی که بسته های جی پی آر اس را می خرم نمی خواهم به صورت اتوماتیک دوباره از حسابم
    کم شود می خواهم مثل شارژ خود خط تلفن دستی این کار را بکنم چکار کنم ؟
    ۲ ) گوشی من سامسونگ مدل جیو است و نرم افزار آن را روی کامپیوتر نصب کردم و الان به عنوان یک مودم شناخته شده است به من گفتند که می شود با اتصال گوشی به کامپیوتر از طریق کامپیوتر صفحاب وب را باز کرد و حتی دانلود کرد . چطور می توانم این کار را بکنم ؟
    با تشکر از شما

  90. با سلام راهنمایی کنید آیا می توانم برای دوستم که سیم کارت دائمی همراه اول دارد بسته اینترنتی با هزینه خودم بخرم ؟ پرداخت اینترنتی یا روی قبض من پرداخت شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *