پرداخت قسطی قبض همراه اول

امکان پرداخت قسطی قبض موبایل برای مشترکینی که بدهی آن‌ها بیش از ۵۰ هزار تومان است، و موبایل‌شان به دلیل بدهی قطع شده، فراهم شده است. مشترکین برای استفاده از این امکان می‌توانند به مراکز خدمات ارتباطی در تهران و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

پرداخت قسطی قبض موبایل
امکان پرداخت اقساطی قبض موبایل برای مشترکین همراه اول فراهم شد

مشترکان تلفن همراه باید پس از دریافت قبوض، اقساط را براساس تاریخ مندرج برروی قبض و بدون تاخیر پرداخت کنند. پس از پرداخت اولین قبض تقسیط و وصول مبلغ به حساب شرکت ارتباطات سیار ایران، تلفن مذکور به‌صورت خودکار (بدون نیاز به مراجعه) وصل می‌شود.

درصورت عدم حضور مشترک، بستگان درجه اول ایشان برای تقسیط می‌توانند با مراجعه به مراکزتلفن ثابت (در تهران) و ادارات مشترکین (سایر استان‌ها) و تکمیل فرم مربوطه و ارائه مدارک لازم ( اصل و تصویر شناسنامه) مراجعه کننده (پدر، خواهر، برادر، مادر، همسر، فرزند) اقدام کنند.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

اگر تلفن همراه دائمی به علت بدهی تخلیه شود، مشترکین برای دایری مجدد و پرداخت بدهی (به‌صورت نقدی، تقسیط) می‌توانند با مراجعه به اداره مشترکین مرکزی و ارائه مدارک لازم (اصل و تصویرکارت ملی) اقدام کنند.

اما با انجام تقسیط، آبونمان سرویس‌های ویژه دربرگیرنده نیز شامل اینترنت، MMS، محدودیت مکالمه، فکس، دیتا، رومینگ وغیره قطع شده و مشترکین مربوطه درصورت نیاز پس از اتمام اقساط باید مجددا نسبت به فعال‌سازی سرویس‌های مربوطه اقدام کنند. از آنجا که هر مشترک در طول سال تنها یک بار مجاز به تقسیط است، بنابراین درصورت اعمال شرایط تقسیط وعدم رضایت مشترک سابقه برای مشترک منظور می‌شود. نکته مهم این است که زمان تقسیط، مبلغ تقسیط شامل بدهی به روز مشترک است و ترتیب پرداخت اقساط در سررسیدهای تعیین شده الزامی بوده و درغیر این صورت مراحل تقسیط متوقف و ارتباط همراه قطع می‌شود. درصورتی‌که مشترک یکی از اقساط را در مهلت مقرر پرداخت نکند، تلفن همراه مربوطه به علت عدم پرداخت قسط قطع شده و با پرداخت قبض مورد نظر و به شرط وصول مبلغ به‌صورت خودکار مجددا وصل خواهد شد. درصورتی‌که مشترک برای بار دوم قسط تلفن همراه را به موقع پرداخت نکند، مشمول قطع تسویه حساب شده و در این حالت برای وصل مجدد نیاز به پرداخت کلیه اقساط به‌صورت یکی است.

ایرانسلی‌ها! رایتلی‌ها!
لطفا این کد را شماره‌گیری کنید:
*۷۸۹*۹۹۹#
با شماره‌گیری این کد، بدون نیاز به اینترنت و بدون کد شارژ، سیم‌کارت خودتون یا اطرافیانتون رو شارژ کنید یا بسته اینترنت بخرید. همین الان امتحانش کنید! به دوستاتونم بگید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *