پشتیبانی وایمکس ایرانسل

پشتیبانی وایمکس ایرانسلبرای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با  707 و یا از سایر خطوط با 09377070000 (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید بدانید کدام مناطق تحت پوشش وایمکس ایرانسل هستند، به صفحه پوشش مناطق در سایت وایمکس ایرانسل مراجعه کنید.

فهرست فروشندگان منتخب وایمکس ایرانسل به تفکیک استان و هر شهر نیز در این صفحه آمده است.

توجه: آسان‌ترین روش پرداخت هزینه و شارژ مجدد وایمکس ایرانسل، استفاده از سرویس شارژ مستقیم وایمکس ایرانسل در سامانه «کارتی» است. برای پرداخت هزینه و شارژ وایمکس ایرانسل، دکمه زیر را کلیک کنید.

شارژ وایمکس ایرانسل

شارژ وایمکس ایرانسل
ارسال شده در آموزشی, وایمکس ایرانسل |
خرید شارژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

54 دیدگاه برای «پشتیبانی وایمکس ایرانسل»

  1. سحر می‌گوید:

    سلام من مورخه 13تیرماه ساعت 21.30 مودم وایمکس اعتباری ایرانسل رو به صورت اینترنتی و از درگاه همین سایت شارژ کردم اما هنوز با گذشت 4 ساعت هنوز مودم متصل نشده ، با اینکه شرکت های دیگه به محض شارژ اتصال اینترنت را برقرار میکنند ! این طولانی شدن پروسه شارژ دلیلش چیه ، وبرای برگشت مبلغ چه باید کرد؟!

    • کارتی می‌گوید:

      سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش می‌آد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با 707 و یا از سایر خطوط با 09377070000 (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
      برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم می‌تونید با شماره 89711111-021 تماس بگیرید.

    • کارتی می‌گوید:

      سلام، این مشکلات گاهی روی سرورهای وایمکس ایرانسل پیش می‌آد و ارتباطی به اینکه شارژ رو از طریق چه شرکتی خریداری کنید، نداره. یک بار مودم رو خاموش، و پس از گذشت چند دقیقه روشن کنید، احتمالا مشکلتون حل می‌شه. اگه نشد، برای تماس تلفنی با پشتیبانی وایمکس ایرانسل از خط ایرانسل خود با 707 و یا از سایر خطوط با 09377070000 (مرکز تماس ایرانسل) تماس بگیرید.
      برای تماس با پشتیبانی وبسایت کارتی هم می‌تونید با شماره 89711111-021 تماس بگیرید.

  2. حسین می‌گوید:

    من ماهی 26000 تومان شارژ وایمک میدم ،سایت گوگل رو به زور باز میکنه، یادمه gprs سریعتر از مودمم عمل میکرد. ایرانسل دزدیاش دیگه به همه ثابت شده، با خط ایرانسلم طرح اینترنت میزنم زمانی که طرحم تموم میشه هیچ اطلاعی به من نمیده همین باعث میشه من بی خبر از اینترنت استفاده کنم زمانی متوجه میشم طرحم تموم شده که کلی شارژ از خطم رفته، یه زمانی زود متوجه میشم ،یه زمانیم هست طرح هزار تومنی زدم اما ده هزارتومن از شارژم رفته فقط بابت اینکه ایرانسل اطلاع نداده شما میانگین این رقمو ضربدر تمام اونایی که شرایط من واسشون پیش میاد بکن ببین چه پول مفتی میره تو حساب این شرکت کلاهبردار، ،اما وقتی طرح وایمکسم تموم میشه،چون پولی تو حسابم نیست که ازم بکشه از شش روز قبلش یه ایمیل و یه sms بهم میده،یعنی دوازده بار اطلاع رسانی میکنه . با با دزدا مشکلی نداریم،دیگه عادت کردیم. حداقل یکم خدمات بدن.از پشتیبانی زنگ زدن یجور حرف زد که گوشیرو سرش قطع کردم ایشالا درش تخته شه

  3. سارا می‌گوید:

    مدت یک ماه است که به اینترنت نمی توانیم وصل شویم- با مودم ایرانسل.
    به کاربران توصیه می کنم که به هیچ وجه ایرانسل را انتخاب نکنند.
    بعد از مدتها پشت خط ماندن و پاس کاری شدن بین بخش فنی و پشتیبانی نهایتا قرار شد به مرکز ایرانسل در خیابان ابوریحان برویم و مودم را آپدیت کردند بلکه مشکل حل شود. که متاسفانه برطرف نشد.
    ضمن اینکه تا بحال چندین بار بسته افزایشی خریدیم ولی دائمم پیغام می دهد که ترافیک شما تمام شده است!!!
    یعنی پولی هایی که ما پرداخت می کنیم به حساب ایرانسل میرود اما همچنان صفحه زردرنگ اخطار بالا می آید.
    این پروسه واقعا طاقت فرساست و وقت و پول و انرژی را هدر میدهد.
    خواهشمندم که تحقیق کنید و بعد تصمیم به خرید از ایرانسل بگیرید

  4. علی می‌گوید:

    با سلام، متاسفانه من از زمانی که گوشی خودم رو عوض کردم و huawei خریدم با اینکه مودم وایمکسم هم با همین مارکه ولی هر چند دقیقه (شاید 5-10 دقیقه) یکبار دیسکانکت میشم.البته این فقط مشکل گوشیه منه چون سایر لوازمم همیشه کانکتن.منم مجبور میشم مودمم رو قطع و وصل کنم که انقدر این کار رو کردم یکی از چراغاش سوخت.البته فکر نکنم مشکل از گوشیم باشه آخه با سایر مودم ها دائم کانکت میمونه.لطف میکنید کمکم کنید

  5. ناشناس می‌گوید:

    من می خام بدونم چند گیگ ترافیک دارم وچگونه میتونم ترافک بخرم

  6. هادي ميرزائي می‌گوید:

    با سلام من از وايمكس اعتباري 4 گيگ و يكماهه استفاده ميكنم اگه در طول مدت يكماه تمام 4 گيگ دانلود رو استفاده نكنم آيا سوخت ميشه .نميشه در دوره بعد مبلغ كمتري رو پرداخت كرد چون من تقريبا در طول يكماه 4 گيگ دانلود رو استفاده نميكنم

    • میلاد می‌گوید:

      سلام. نخیر عزیز نمیشه. چه استفاده کنید چه نکنید از بین میره. باید کم شارژ کنید ترافیک رو که به اندازه مصرف کنید. حالا اگه خواستین بازم بعدش شارژ کنین.

  7. عبدالحسین حیدری می‌گوید:

    سلام : من شناسه ورمز عبور وایمکسم را فراموش کردم راه حل چیست

  8. mosi می‌گوید:

    اقا من میخوام انلاین بازی کنم 512 3ماهه گرفتم.میخوام پینگمو بیارن پایین چیکار باید بکنم؟خیلی حیاتیه

  9. شکفته می‌گوید:

    سلام من از سرویس دائمی ایرانسل استفاده می کنم ولی می خوام اعتباری اش کنم امکانش هست اگر هست چیکار باید انجام بدم؟ مرسی

  10. روشا می‌گوید:

    سلام
    من مودم یو اس بی ایرانسل دارم میخواستم بپرسم میشه با اونو به تبلت فلش خور وصل کنم؟ و اگه میشه چه جوری.لطفا کمکم کنید خواهش میکنم/

  11. mehrshad می‌گوید:

    فقط میتونم بگم سرویس شارزمستقیم فوق العاده بود دوست دارم کااااااررررتییییی

  12. مهدی سعیداوی می‌گوید:

    باسلام،بعدازاتمام شارژوایمکس اقدام به شارژنموده ولی بعدازعملیات شارژسیستم قطع گردید وناچارشدم دوباره عملیات شارژرا انجام بدهم تاموفق به پرداخت شدن مجددا واردسیستم شدم وکنترل حساب رابررسی کردم دوبار شارژشده است آیا این مبالغ به حساب خود دردوره های بعدی مورداستفاده قرارمیگیرند ویا نه بایددوباره آن را شارژنمایم./باتشکر

  13. کبوتر حرم می‌گوید:

    بنام خدا
    برخلاف نظرخیلی از دوستان بنده شش ماهه ازوایمکس ایرانسل با سرعت512استفاده میکنم .نمیگم خیلی
    خیلی راضی هستم .ولی انصافاهم از خدماتش هم سرعتش هم جوابگویی اپراتورهاراضی کنندس.البته باید یه تفاوتی بین کسی که ازسرعت 128 استفاده میکنه باسرعتهای بالاتر باشه.بنده یه وایمکس دیگه دارم باسرعت
    128که اصلا دو ماهه فقط سه یاچهار بار تونستم ازش استفاده کنم مرتب قطع میشه .پیشنهاد بنده اینه که از سرعتهای بالاتر استفاده بشه …………ولی در کل کشورمشکل رقابتی نبودن شرکتها باعث پرداخت هزینه های سنگین ازجیب مردم شده که ما اون رو به پای همت والای مسوولین درجهت پیشرفت تولید ملی میگذاریم

  14. amirali می‌گوید:

    سلام به همه دوستان
    دیگه این ایرانسل شورشو خدایی در آورده با این اینترنتش
    من الان بیشتر از یه ساله وایمکس ایرانسل با سرعت 2مگ دارم.فقط 2 ماه پشت هم تو طول این 1 سالونیمی که من ایرانسل دارم کم ایراد بوده.الان واقعا افتضاحه.شاید واسه اونایی که از اینترنت فقط برای دانلود استفاده می کنن قابل قبول باشه این اینترنت(البته واسه دانلود هم نوسان داره.من با نت 2 مگ چرا باید اکثر اوقات بین 20-45 kb سرعت دانلود داشته باشم؟) ولی واسه من که سر و کارم با پینگ خوب و پهنای باند منطقی هستش به هیچ دردی نمیخوره.بی احترامی نباشه ولی خیلی از کاربرای اینترنت تو ایران اصلن هیچی از اینترنت سر در نمیارن و فقط یه اینترنت بهشون واسه دانلود بدن یا باهاش برن فیسبوک و وبگردی.نمیدونن ایرانسل چه گندی رو پهنای باندش زده.نت 2مگو با 100 نفر شیر میکنه.ترافیک سنگین رو آنتنا.مشکل شدید شبکه ای که چندین ماهه نتونستن بر طرف کنن .به خدا کسایی که تو پشتیبانی ایرانسلن یه مشت بیسوادن که نمیتونن پاسخگوی کوچکترین مشکل شما باشن و از خودشون یه جواب اشتبا در میارن و به شما میدن.زنگ میزنی میگی چرا پینگ 4.2.2.4 انقد بالا پایین میشه یا تام اوت داره.یه نفر میگه سرور داره آپدیت میشه(آخه3 ماهه سرور داره آپ میشه که این وضه پینگه؟)یکی میگه مشکل نداریم مشکل از خودتونه (چجوری مشکل از منه وقتی که 4 تا از دوستام که یکیشونم یه شهر دیگس و
    و بقیشون تو نقاط مختلف تهرانن دقیقا همین مشکل مشابه پینگ و پهنای باند ضعیفی که من دارمو دارن؟)بخدا ایرانسل همه اون شعارایی که تو سایتش زده دروغه واین کار دزدی محضه.منی که دارم ماهی 70000 تومن پول اینترنت میدم.چرا باید این سرویس افتضاحو به من بدن؟چرا نمیرن 2 تا آدم با سواد بیارن این مشکل و درست کنن مثه بقیه شرکتای ارایه دهنده اینترنت؟ به خدا traceroute که میکنید ایرانسل با سرور خودشم تایما اوت داره.آپلود در حد تقریبا صفر ه.یه خدا پولتون رو دور نریزید ایرانسل نگیرید.من بخدا اگه میتونستم adsl بگیرم رو خط خونمون
    من یه لحظم کاربر این شرکت متقلب نمی موندم.انقد پهنای باند کمه که با یه پیج باز کردن پینگ نزدیک 2000 تا تا لود کامل صفحه بالا میره.

    • سیامک می‌گوید:

      با سلام.دوست عزیزمamir aliکاملا حرفهای شما در رابطه با پینگ و مشکلات پیج باز کردن رو تایید میکنم.دستت درد نکنه حرف دل مارو زدی.حیف اگر adslبهمون میدادن رو تلفن خونه مجبور نبودیم اینقدر اعصاب خودمونو با این نت های نفتی خورد کنیم.

  15. اسداله رسولی می‌گوید:

    سلام من از مشترکین وایمکس هستم به هیچ عنوان از پشتیبانی راضی نیستم که این خودش به ضرر شرکته و در دراز مدت شرکت مشترکین خود را از دست خواهد داد چون یک مشتری ناراضی حداقل 25 مشتری را ناراضی میکند به دلیل اینکه وقتی زنگ میزنم برای رفع یک مشکل تفونه شما اولا یک خطه ثانیا روی پیام گیره ووقتی میخاهم با کارشناسان تماس بگیرم میگه عدد6 را وارد کنید که وقتی وارد میکنم میگه شماره وارده اشتباه می باشد شماره دیگری هم وجود ندارد پس مشترک چه خاکی تو سرش باید بریزد جای تعجبه که تعرفه هم گران شده ولی سرویس دهی -0 شده متشکرم اگه پاسخ دهید با اینکه میدونم جوابی نخاهید داد

  16. ali می‌گوید:

    سلام:کنترل حساب اینترنتی فعال نیست و من نمیتونم وارد حسابم شوم.لطفا راهنمایی کنید.
    با تشکر

  17. داود می‌گوید:

    از وایمکس ایرانسل چرت تر خودشه. هر کی اگه بگیره واقعا احمقه. سرویس دهی بی خود. سرعت افتضاح. پشتیبانی صفر. خاک بر سرتون با این اینترنت پر سرعتتون. ۵۱۲ سرعت منه مثلا اونوقت از ۹ تا بالاتر دانلود نمیکنه.

    • saeid می‌گوید:

      salam
      jahate test speed barname IDM ro systemeton nasb konid, CINR va RSSI bayad va3 pahnaye band 512 bishtar az 15 va bishtar az -75 bashad
      va3 test pahnaie band ye file ba IDM download konid hadeaksar download bayad 64 bashe
      saeid az poshtibaneie wimax

  18. محمد می‌گوید:

    با سلام دوماهه که وایمکس ایرانسل دارم به هر دلیلی قطعه و پشتیبانی شون میگه در حال بروز رسانی هستیم و سروقت سررسید شارژ دقیق قطع میشه مطمئن باشید با این همه پول حرام که منو شما با نارضایتی به حسابشون ریختیم ورشکسته نشن عجیبه !!!من که نمی بخشمشون روزی جوابشو میگیرم.

  19. علیرضا قاسمی می‌گوید:

    سرویس دهی ایرانسل برای وایمکس خیلی ضعیف و زیر صفره.اصلا راضی نیستم.سرعت دانلود برای پهنای باند 128 در بهترین حالت حداکثر 13 kb/s هست.در حالت عادی 8 یا 9.پشتیبانی هم که انگار بچه گول میزنه.میگه خوب برای 128 سرعت باید 13 باشه یا فلان کنید بهمان کنید.به عبارتی میپیچونن.از طرفی شروع اشتراکم از 23 اسفند بوده پایانش 31 مرداد.یعنی هزینه اشتراک 6 ماهو دادم ولی فقط 5 ماه و 8 روز استفاده کردم.این به نظرتون دزدی نیست؟من هم دیگه تمدید نمیکنم.

  20. مجتبی می‌گوید:

    گندشون بزنن دلم خوشه 512 دارم از اینترنت 128 اداره هم سرعتش کمتر شده عمرا اگه این دفعه تمدیدش کنم فقط موندم چی بگیرم دوباره کلاه سرم نره

  21. حميدكافي می‌گوید:

    واقعاً جای تاسف داره خیلی سرویس ایرانسل افتضاح هست من ماهی ۱3 هزار تومان میپردازم !!! دوستان اگه این رو خووندین بدونین اشتباه محضه که ایرانسل بگیرین …هرگز اینکارو نکنین منکه 3ماه است قطعش كردم چون جونم به لب رسیده وقتي 200 تومان كم شارژ ميكني فوراً اينترنتت راقطع ميكنن چهارم هرماه شارژ من تمام ميشه30 هرماه اس ام اس ميزنندكه شارژ كنم بعداز يك ربع اينترنتمو قطع ميكنند پس حساب اين 5 روز درهرماه من چي ميشه به جيب كي ميره؟؟؟؟؟

  22. msoud می‌گوید:

    بسیار بسیار ضعیف عمل میکنند فقط پول میگیرند سرویس در حد منفی بینهایت .
    اگر 1 روز دیرتر شارژ کنید اشتراکتون Hold می شه ولی خودشون نه پاسخ میدن ونه درست عمل میکنن
    حداقل 4 روز که اصلاً نمی تونم وصل بشم
    خاک برسر ما که از اینا سرویس میگیریم
    بهتره که اصلاً نداشته باشیم

  23. فیروز می‌گوید:

    واقعاً جای تاسف داره خیلی سرویس ایرانسل افتضاح هستش …من ماهی 125000 هزار تومان میپردازم و مثلاً سرعتم 2mg هستش یعنی حداقل سرعت ترنسفر ریت دانلود من باید 250 کیلوبایت پر سکند باشه و در حالی که الان مدتیه 15 الی 30 هستش!!! هر چی هم زنگ میزنم پشتیبانی میره رو آهنگ انتظار !!! جالبه حتی اینقدر مشتری براشون بی ارزشه که یه آهنگ کامل هم نذاشتن رو انتظار گوشی !!! دوستان اگه این رو خووندین بدونین اشتباه محضه که ایرانسل بگیرین …هرگز اینکارو نکنین منکه میخوام قطعش کنم چون جونم به لب رسیده

  24. habib می‌گوید:

    با سلام و خسته نباشید خواستم عرض کنم که در منطقه 5 اهواز و حاشیه منطقه 5 آنتن دهی بسیار عالی ا ست که کارشناسان وایمکس موقع ثبت نام افراد از این مناطق به آنها گفتنندبا تماس تلفنی که پوشش اونجا نداریم درصورتی خودم دارم استفاده میکنم و 3 چراغ مودم هم سیگنال میده باتشکر

  25. behzad samadli می‌گوید:

    سلام 15 روز پیش ثبت نام کردم ولی هیچ خبری از این سرویس نیست.باید چه کار کنم؟

    • کارتی می‌گوید:

      با توجه به حجم بالای درخواست‌ها گاهی کارها خیلی با تعویق انجام میشه. چند روز دیگه صبر کنید اگر خبری نشد با پشتیبانی وایمکس تماس بگیرید.

  26. هستی می‌گوید:

    من نمی دونم وقتی ماهانه 60 تومان دارم هزینه میکنم به چه علتی یا قطع می شه یا سرعت 512 می شه در حد هوشمند !!!!!!!!!!! تماس هم که می گیری با پشتیبانی 1000 ساعت باید کلی به فارسی و english حرف بی ربط بشنوی و بعد هم کلی آهنگ و هیچ کس هم جواب گو نیست  آخه این درسته ؟ این پولی که کسب می کنید روزی حلاله ؟

    • کارتی می‌گوید:

      مسئولین محترم وایمکس باید پاسخگو باشند. مجدد عرض می‌کنم که این سایت متعلق به ایرانسل نیست.

    • بهراد صالحی" تکنسین وایمکس ایرانسل" می‌گوید:

      مشترك عزيز
      سرعت پايين شما به خيلي عوامل ميتونه ربط پيدا كنه
      يكيش سرعت سيستم شما و نوع سيستم عاملتونه دوميش محل قرارگيري مودمتونه مودم رو نزذيك پنجره تون بذاريد و بصورت واي فاي ازش استفاده كنيد يا جاهاي مختلف منزل search كنيد ببينيد آنتن كجا بهتر ميده؟ عامل بعدي هم اينه كه ممكنه از اكانت شما كس ديگه يا كسان ديگري همزمان استفاده ميكنن و همين باعث ميشه سرعت اصطلاحا Share بشه و شما شاهد افت سرعت باشين. بهتره موارد امنيتي رو حتما رعايت كيد
      Salehi.irancell@yahoo.com

  27. بنده خدا می‌گوید:

    شد 5 دقیقه … 5 دقیقه واسم آهنگ گذاشت …. 2 دقیقه هم زنه داشت مذخرف می گفت…. آخرشم کسی نبود جواب مارو بده….
    از بانک تجارت پول ریختم به حسابشون هنوز فعال نشد…
    واقعا که…..کسی هم جوابگو نیست

  28. وحید کرمانشاهی می‌گوید:

    فکر کنم پولمو ریختم تو جوب پس چرا نمیان نصبش کنن پول رو که پرداخت کردم

  29. ناشناس می‌گوید:

    واقعا متاسفم براتون …با این پشتیبانی ضعیف و مبلغ بالایی که از مشتریان دریافت میکنید
    چه لزومی داره وقتی که مشتری به شما برای پشتیبانی زنگ میزنه یه ساعت صدای گویا براش داستان میگه ؟ این در حالیه که از اعتبار اون بنده خدا داره کم میشه!!
    خیلی ضعیفه پشتیبانیتون ..مگه میشه تو مرکز پشتیبانی کسی نباشه؟؟؟!!

  30. ناشناس می‌گوید:

    من نمی تونم مودم وایمکس و توی ویندوز سون راه اندازی کنم
    کسی می دونه باید چه کار کنم؟

  31. armia می‌گوید:

    باسلام
    سایتی که از طریق اون وایمکس رو شارژ میکنیم چرا اصلا باز نمیشه ؟باید چکار کرد؟

  32. مرضيه وفا می‌گوید:

    من وايمكس ايرانسل 6 ماهه خريداري كردم و در تاريخ 11/11/89 از طرف ايرانسل آمدند و آن را در منزل ما نصب نمودند و به ما گفتند تا 24 ساعت ديگر فعال مي شود اما تا اين تاريخ 21/ 11/ 89 با اينكه بارها با كسي كه نصب كرد تماس گرفتيم نتوانستيم حتي يك ثانيه از اين سرويس استفاده كنيم . با آن مامور نصب هم چندين بار تماس گرفتم ؛ گفت من كارم را انجام دادم . ولي من تا اين لحظه مركزي كه پشتيباني كند پيدا نكردم و همچنان بدون اينتر نت هستم .

  33. میثم فاتح پور می‌گوید:

    ایا وایمکس ایرانسل به مشترکینش ip static هم می دهد یا خیر ؟

  34. قاسمی فرد می‌گوید:

    با سلام
    من برای اینترنت وایمکس 3 روزی است که مراحل را انجام و مبلغ 143 هزارو خورده از طریق اینترنت واریز کردم ولی هیچ گونه تماس با من گرفته نشده و تلفن گویا هم به اپراتور وصل نمی شود. لطفا یکی پاسخ گوی من باشه. من باید تا کی منتظر بمونم؟
    با تشکر

    • کارتی می‌گوید:

      دوست گرامی! سایت «کارتی» سایتی مستقل است و مسئولیتی در قبال خدمات شرکت ایرانسل ندارد. شما می‌توانید با شماره‌ای که در بالا اعلام کرده ایم، تماس بگیرید. به هر حال امیدواریم مشکلتان هر چه زودتر برطرف شود.