راهنمای دقیق فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول نوترینو، آلفا و آلفا+ (gprs, 3g)

بسته های اینترنت همراه اول

بسته‌های اینترنت هوشمند همراه اول، این امکان را برای مشترکین فراهم می‌کند، که با پرداخت مبلغی، برای مدت زمانی معین با هزینه‌ای اندک از اینترنت gprs یا 3g همراه اول بهره ببرند. همچنین با فعال کردن این بسته‌ها تعداد معینی پیام چندرسانه‌ای (MMS) رایگان نیز خواهید توانست ارسال کنید. همراه اول پس از فعالسازی خدمات نسل سوم 3g، برای بسته‌های اینترنت خود از نام نوترینو استفاده می‌کند. بسته‌های اینترنت همراه اول در دو گروه بسته های آلفا و آلفا+ عرضه می‌شوند.

توجه! قبل از خرید هر گونه بسته، مطمئن شوید که سرویس اینترنت همراه خود را فعال و تنظیمات آن را روی گوشی خود دریافت کرده اید، و امکان اتصال به اینترنت همراه اول را دارید. برای فعال کردن سرویس gprs و نوترینو، یک پیامک رایگان بدون متن 8088 بفرستید و یا کد دستوری ‎*۱۱۱*۲۳۱# را شماره‌گیری کنید. برای دریافت تنظیمات gprs همراه اول، به صفحه فعالسازی سرویس اینترنت همراه اول بروید یا یک پیامک رایگان بدون متن به شماره 8008 بفرستید، تا با طی مراحلی که اعلام می‌شود، تنظیمات gprs‌ را دریافت کنید.

پس از فعالسازی و دریافت تنظیمات، از طریق مرورگر گوشی‌تان صفحه‌ای را باز کرده و تست کنید که می‌توانید از گوشی‌تان به اینترنت وصل شوید یا خیر، اگر توانستید و صفحه‌ی مورد نظر باز شد، سپس می‌توانید برای کاهش هزینه‌ی اینترنت gprs همراه اول، یکی از بسته‌ها را فعال کنید.

بسته های آلفا و آلفا+ اینترنت همراه اول

همراه اول بسته‌های اینترنت خود را در قالب دو گروه آلفا و آلفا+ عرضه می‌کند که بسته‌های آلفا+ سرعت بیشتری (در مناطقی که پوشش 3g وجود دارد) ارائه می‌کنند.

بسته‌های آلفا

حداکثر سرعت بسته‌های آلفا 196kbps است. و برای کسانی که از اینترنت همراه بیشتر برای اپلیکیشن های ارسال پیام و مانند آن استفاده می‌کنند، مناسب تر است. مشخصات این بسته‌ها و نحوه‌ی فعالسازی هر کدام را در جدول زیر می‌بینید:

ردیفحجمتعداد MMSمدت اعتبار (روز)قیمت (تومان)کد دستوری فعالسازی
1150 مگابایت1011,000*۱۰۰*۱۱#
2800 مگابایت2075,000*۱۰۰*۱۲#
32.5 گیگابایت503010,000*۱۰۰*۱۳#
4800 مگابایت7 (شبانه از ساعت 23 تا 8 صبح)1,000*۱۰۰*۱۴#

به عنوان مثال، اگر شما بسته 1 را فعال کنید، 1000 تومان از حساب شما کم خواهد شد و می‌توانید در طی 1 روز (24 ساعت) تا سقف 150 مگابایت، از اینترنت همراه اول بدون هزینه اضافی استفاده کنید و در این یک روز می‌توانید 10 عدد پیام رایگان چند رسانه‌ای (MMS) نیز بفرستید.

بسته های آلفا پلاس

بسته‌های آلفا+ (در مناطق تحت پوشش 3G) سرعت بیشتری نسبت به بسته‌های آلفا دارند و برای کسانی که نیاز به اینترنت پرسرعت روی گوشی همراه خود دارند، مناسب‌تر است. مشخصات بسته‌های آلفا پلاس همراه اول را در جدول زیر می‌بینید:

۱۰۰MB + ۱۰۰MB هدیه شبانه۳۰۰MB + ۳۰۰MB هدیه شبانه۱GB + ۱GB هدیه شبانه۳GB + ۳GB هدیه شبانهروش فعالسازی
یک روزه۱,۵۰۰ تومان۳,۵۰۰ تومان۹,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰*۱۰۰*۲۱#
هفت روزه۲,۵۰۰ تومان۵,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰*۱۰۰*۲۲#
سی روزه۴,۰۰۰ تومان۷,۰۰۰ تومان۱۳,۰۰۰ تومان۱۷,۰۰۰*۱۰۰*۲۳#

برای فعال کردن هر کدام از این بسته‌ها، اطلاع از وضعیت بسته‌ی خود و یا فعال و غیرفعالسازی قابلیت تمدید خودکار بسته‌های اینترنت آلفا و آلفا+ نوترینوی همراه اول، علاوه بر روش اعلام شده در جداول بالا، می‌توانید کد دستوری *111# (سامانه جامع خدمات همراه اول) را شماره‌گیری کنید و یا پیامک رایگان بدون متن به 8080 ارسال کنید، تا با طی مراحلی که با شما اعلام می‌شود، از خدمات اینترنت همراه استفاده کنید. نحوه‌ی فعال‌سازی بسته‌های هوشمند GPRS همراه اول، با استفاده از هر کدام از این روش‌ها، در جدول زیر، توضیح داده شده:

فعال‌سازی بسته‌های هوشمند gprs همراه اول از طریق سامانه *111# یا پیامک به 8080
نوع درخواستعدد (لاتین) ارسالی به از طریق پیامک به 8080کد دستوری (سامانه جامع خدمات)
آگاهی از وضعیت سرویس و حجم استفاده شده0*111*320#
فعال‌سازی یا غیرفعالسازی تمدید خودکار8*111*328#
دریافت راهنماییپیامک خالی یا 9*111*329#


اگر به خاطر سپاری این دستورات برای شما مشکل است، هر زمان که نیاز به یکی از خدمات فوق داشتید، کافی است کد*111# و یا *100# را به خاطر سپرده و شماره‌گیری کنید و با طی مراحل بعدی، سرویس مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اتمام، رزرو و تمدید خودکار بسته های اینترنت gprs و نوترینو (۳g) همراه اول (آلفا و آلفا پلاس)

در صورتی که حجم یا مدت زمان استفاده از بسته به اتمام رسد، همراه اول سیاستی اتخاذ کرده که در صورت عدم انصراف کاربر، بسته‌های خریداری شده را به طور خودکار تمدید می‌نماید. همراه اول ۲۴ ساعت قبل از اتمام زمان بسته و همچنین ۱ ساعت مانده به اتمام زمان بسته، شما را از طریق پیامک مطلع می‌کند. اگر تصمیم ندارید بسته را برای دوره‌ی بعد تمدید کنید، پس از دریافت پیامک آگاه‌سازی، عدد 8 لاتین را به شماره 8080 پیامک کرده و یا کد دستوری *111*328 را شماره‌گیری کنید، تا بسته شما غیرفعال شود. همچنین اگر پیش از اتمام یکی از بسته‌های اینترنت همراه اول، بسته‌ی دیگری خریداری کنید، آن بسته برای شما رزرو می‌شود و به محض اتمام بسته‌ی پیشین، بسته‌ای که رزرو کرده‌اید به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود.

اطلاع از وضعیت بسته‌های اینترنت همراه اول

برای اطلاع از وضعیت بسته اینترنت همراه که خریده‌اید، عدد 0 لاتین را به شماره 8080 پیامک کنید. پیامکی دریافت خواهید کرد که ساعت و تاریخ اتمام بسته و همچنین میزان حجمی که تا این لحظه مصرف کرده‌اید را به اطلاع شما خواهد رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به بسته‌های GPRS همراه اول مراجعه کنید.

ارسال شده در آموزشی | برچسب‌شده |
خرید شارژ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

168 دیدگاه برای «راهنمای دقیق فعال‌سازی بسته های اینترنت همراه اول نوترینو، آلفا و آلفا+ (gprs, 3g)»

  1. zeinab می‌گوید:

    سلام ببخشید چطوری میتونم بستمو حذف کنم تا یه بسته دیگه بگیرم؟

  2. zeinab می‌گوید:

    سلام ببخشید من اینترنتمو قبل از وقتش تموم کردم حالا که میخوام دوباره اینترنت بگیرم میگه ام ام اس داری
    نمیتونم اینترنت بگیرم اگه میشه راهنمایی کنید

  3. مهاجر می‌گوید:

    باسلام
    بنده نوترینو خریداری کردم اما از روزی که وصل شدم تماسهای تلفنم به مشکل برخورده گاهی پیام خاموش بودن وگاهی پیام در دسترس نبودن را به تماس گیرندگانم میده وگاهی اوقات نیز درصورت برقراری تماس به محض جواب دادن قطع میشه وگاهی نیز به مدت تنهاچندثانیه میتونم صحبت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل ازکجاست برای رفع آن باید چکار کنم؟

    • کارتی می‌گوید:

      بعیده که این مشکل ارتباطی به بسته‌های اینترنت نوترینو داشته باشه. این مشکل به احتمال زیاد به ضعف آنتن‌دهی در منطقه‌تون مربوطه.

      • دختر گل می‌گوید:

        منم همین مشکلو داشتم تازه صبح فهمیدم چرا یهوویی آنتن گوشیم میره
        این بخاطر اینه که تو قسمت تنظیمات بیشتر شبکه های تلفن همراه فقط 3g رو فعال کردین اون جاهایی هم از شهر که 3g فعال نیست آنتن میپره باید بری همون قسمت تنظیمات تیک رو از only 3g برداری و بزنی روی preffered 2g/3g

  4. Peyman می‌گوید:

    سلام من بسته میخرم میتونم ازش فقط تو لاین و وایبر و … استفاده کنم دانلود نمیتونم بکنم حتی گوگلم باز نمیشه
    سرعتم ضعیف نیستا h هست
    لطفا راهنمایی کنین ممنون

  5. عبدالحسين جوادي می‌گوید:

    آيا در كشور عراق ميتوان ازسيم كارت اعتباري نيز استفاده نمود؟
    رومينگ ان چقدر است ؟

  6. امیرحسین می‌گوید:

    من بسته آلفا ماهانه 2.5گرفتم اما اینترنتم وصل نمیشه اینترنت گوشی فعاله بسته یک روزه همراه اول میتونم استفاده کنم میخوام بدونم این دو تا بهم ربط دارن آخه وقتی غیر فعال میکنم هم gprs وهمmac غیرفعال میشه

  7. درب اتوماتیک می‌گوید:

    سلام .. میخواستم بدونم حجمی که میمونه و استفاده نمیشه میشه ازش در بسته های بعدی استفاده کرد یا میسوزه ؟

  8. امیر می‌گوید:

    سلام…اصلن امکان ارسال پیامک بدون متن در گوشیهای اندروید وجود نداره…این چه شیوه فعالسازیه

  9. نگار می‌گوید:

    سلام
    من بسته ی بلند مدت خریدم ولی فقط e بالای گوشیم میاد ، 3g گوشیمم فعاله، قبلا از همراه اول بسته خریده بودم و 3g میشد، گوشیم گلکسی وین هست توی تنظیمات نتوورکش هم گذاشتمش رو aute mode ولی بازم 3g فعال نمیشه..

    • کارتی می‌گوید:

      همون طور که گفتیم 3g یا e به گوشی مربوط نمیشه و بیشتر به منطقه و نوع خط دهی مربوطه. حتی ممکنه در یک منطقه معین، بعضی وقتا اینترنت 3g باشه و بعضی وقتا e. اما برای اطمینان، گوشیتونو رو حالت flight mode بذارید و بعد از این حالت خارج کنید تا دوباره شبکه رو پیدا کنه. ممکنه مشکلتون حل بشه.

  10. پدرام آذرمنش می‌گوید:

    سلام بسته اینترنت یک ماه خریدم سیصد میگ هفت تومان استفاده کردم چند روز حالا قعط شده اعلام وضعیت میگیرم میگه فعاله ولی از سارژ پولیم کم میکنه یه بار دیگه اینطور شد اس ام اس اومد گفت به علت اختلال اینطوری شده کل سارژ پولیم هم بهم برگشت داده شد ولی این بار نميشه چکار کنم

    • ابراهیم می‌گوید:

      سلام پدارم من دقیقا مثل شمابودم هیچ راهیم نداره فقط سری بعدی حتما دو میگ بگیر منم تمع کردم برای سه هزارتومان سیصدمیگ رو خریدم ده روز بعدتموم شد ازشارژ موبایلم میخورد بایدقبرکنی تا زمان تمدیدبرسه

  11. احمد می‌گوید:

    سلام ، من اینترنت گوشیم فعال هستش ، یک بسته ۱ ماهه گرفتم ولی روی آنتن نتم فقط علامت E هست و سرعتشم افتضاحه.
    هرجای تهرانم بگی پا گذاشتم ولی اصلا علامت 3g یا 4g نمیاد که سرعت اینترنتم بره بالا.
    لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟؟؟
    متشکرم.

  12. Narges می‌گوید:

    سلام من 5 روز پیش اینترنت1روزه فعال کردم تو این 5 روز من هرچی عدد8میفرستم برای غیر فعال کردن اس ام اس میاد که بسته اینترنت شما غیر فعال شده ولی دوباره فعال میشه من باید چیکار کنم

    • کارتی می‌گوید:

      فعال بودن یا نبودن بسته، ربطی به فعال بودن یا نبودن اینترنت گوشیتون نداره. برای فعال کردن اینترنت گوشی، باید از قسمت تنظیمات، Mobile data رو خاموش کنید.

  13. حسینی می‌گوید:

    باسلام من بسته اینترنتی آلفا* یکماه را خریداری کردم وتمام تنظیمات را هم انجام دادم ولیاینترنت گوشیم e میباشد. چکار باید بکنم

  14. محسن می‌گوید:

    سلام من اینترنت نوترینو برای 1 ماه رو فعال کردم تو پیاماشم میاد که تا یه ماه دیگه وقت دارین ولی از شارژ گوشیم کم میشه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  15. سهیلا رفیعی می‌گوید:

    سلام، من اینترنت نوترینو برای 1 ماه فعال کردم اما به قدری آنتن دهی بد بوده یعنی در تمام مناطق فعال نیست در واقع فقط میادین اصلی دارای اینترنت پرسرعت h یا 3g ، و من عملا فقط تونستم از 500 مگ اینترنتم استفاده کنم (البته با سرعت پایین) بقیه 2.5 گیگ سوخت شده . سئوال من اینه که بعد از غیرفعال کردن اینترنت هنوز گاهی وقتی اینترنت آنتن میده یعنی چطوری برام محاسبه میشه و آیا آنتن دهی نوترینو بهتر از این میشه یا همین افتضاح میمونه.

  16. پریسا می‌گوید:

    حجم بستم قبل به اتمام رسیدن زمانش تموم شده ولی همچنان به نت وصل میشه و میشه استفاده کرد میخواستم بدونم هزینش رو قبضم میاد؟

  17. nassim می‌گوید:

    با سلام
    من خطم دایمیه و گوشیم هوآوی جی 610 هستش.من اول بسته یک ماهه رو خریدم بعد مدل گوشیمو همونطور که گفته شد به 8008 پیامک کردم اما جواب اومد که دسترسی وجود نداره و قابل تنظیم نیست.چند بار تکرار کردم اما همین پیغام رو دریافت کردم.بعد خودم رفتم تنظیمات گوشیم گزینه mobile net work رو زدم و بعد data connection و بعد اون علامت فلش بالای گوشیم قرار گرفت که وصل شدم.خواستم بدونم شارژ نتم از همون بسته کسر میشه؟چون خطمم دایمیه نمیتونم بفهمم تا قبض بیاد.ک از مبلغ زیاد خطم واهمه دارم .لطفا راهنماییم کنین

    • کارتی می‌گوید:

      بله از همون بسته کسر می‌شه و جای نگرانی نیست. برای اطمینان، می‌تونید کد ستاره ۱۱۱ ستاره ۳۲۰ مربع رو شماره‌گیری کنید تا وضعیت بسته رو بهتون اعلام کنه.

  18. وحید می‌گوید:

    سلام من یه مودم همراه دارم که وصل میشه به لبتابم هروقت که میخام بسته اینترنتی بگیرم اول باید اینترنتی
    شماره اونو شارژ بکنم مثلا 10 هزار تومن بعد اسیمکارتو از مودم در بیارم بندازم توگوشی از اونجا ستاره 555 ….
    بزنم بعد از خرید دوباره سیمکارتو بندازم تو مودم راهی هست که بشه خرید بسته اینترنتی رو بدون تغییر مکان
    سیم کارت از مودم به گوشی انجام داد؟اگه میشه جوابمو به ایمیلم بفرستید با تشکر

  19. احمد می‌گوید:

    چگونه دوباره سیستم تمدید خودکار اینترنت را بعد از غیر فعال سازی فعال کنیم؟

  20. محسن می‌گوید:

    سلام به همه دوستان
    من بسته یک ماهه خریدم، ولی هر زمان که میخوام بفهمم چقدر از حجم اینترنتم مونده عدد صفر و به 8080 میفرستم یا *111*320# شماره گیری میکنم در جواب فقط تاریخ اتمام اعتبار و اعلام میکنه، اصلا اطلاعاتی درباره حجم باقیمونده نمیگه، میدونید مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  21. جراحی بینی می‌گوید:

    من 1 سوال داشتم: آیا حجمی که استفاده نشده به ماه بعد انتقال پیدا می کنه و اینکه قبل تموم شدن دوره می تونم تمدیدش کنم که بقیه ی حجمم حفظ بشه؟ خیلی ممنون

  22. سمیرا می‌گوید:

    خیلیییییییییی مسخره س که نمیشه تا قبل از تموم شدن بستت یه بسته دیگه بگیری .یا حداقل حجم اضافه بگیری 😐 یه مشت دو زاری تشکیل اپراتور دادن دوره هم. همینجوریش کلی اینترنت همراه اول گرون هست دیگه داشتن این نقصا نوبره والا.

  23. سینا می‌گوید:

    سلام
    مدتیه که با فعال کردن data switch گوشی (huawei p6) نمیتونم به gprs اینترنت همراه اول وصل بشم
    قبلا وصل میشد اما الان نه
    چند بار هم تنظیمات رو از نو انجام دادم اما تاثیری نداشته
    مشکل از کجاست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  24. نوید می‌گوید:

    من قبل از تموم شدن دوره ی یک ماهه حجم بستم تموم میشه. بعدش تا قبل از تموم شدن دوره ی یک ماهه نه میتونم افزایش حجم بدم نه بسته جدید خریداری کنم. چه کار میتونم بکنم؟
    لطفا راهنمایی بکنید.

  25. Saba می‌گوید:

    چطوری بسته یک ماهه رو لغو کنم!؟

  26. مینا می‌گوید:

    من میخوام بدونم باقیمانده حجم اینترنتم که بسته ی ماهانه 2.5 گیگ خریدم چقدره… اینطور نشون میده 2082204 کیلوبایت این چقدر مگابایت و گیگابایت میشه؟ چطور محاسبه کنم ممنونم

    • کارتی می‌گوید:

      اگر یک بار این عدد رو به ۱۰۲۴ تقسیم کنید، حجمم باقی‌مانده به مگابایت به دست می‌آد. اگر یک بار دیگه عدد به دست اومده رو به ۱۰۲۴ تقسیم کنید، حجم باقی‌مانده به گیگابایت به دست می‌آد.

    • حمید می‌گوید:

      هر گیگابایت برابر است با 1024 مگابایت
      این عدد مگابایت نشون میده اگه خواستی به گیگ تبدیل کنی تقسیم بر 1024 کن

    • حسن می‌گوید:

      تقریبا 2 گیگ و 80 مگابایت مونده !!

  27. مريم می‌گوید:

    سلام گوشي من گلكسى گرند ٢ هستش من بسته دو گيگي همراه اول خريدم براى گوشيم تنظيماتشم فعال كردم ولى روى گوشيم كار نميكنه،اگم بكنه يه ساعت تو طول روز با قطعي و سرعت كم در حالى كه سيم كارتم روى گوشيهاى ديگه و تبلت كار ميكنه با سرعت خوب،نميدونم مشكل گوشيم چيه دو ماهه خريدم بسته ايرانسلم روش كار نميكنه

    • ناشناس می‌گوید:

      با فرستادن 8 به 8080 تنظیمات رو غیر فعال کن.بعد دوباره پیام خالی به 8088 و بعد 1 را به 8088 وبعد #60#*را شماره گیری کن یک شماره ای میاد که اون شماره رو به 8008 بفرست.اگه بسته ای که قبلا خریده بودی اعتبار داشته باشه میتونی اون بسته رو استفاده کنی وگرنه باید بسته دیگه ای بخری

  28. بهار می‌گوید:

    سلام. من بسته یک ماهه گرفتم .اما زمانش داره تموم میشه ولی حجمش خیلی مونده . این حجم اضافه به حجم ماه بعدی هم میشه یا نه؟

    • نفس می‌گوید:

      عزیزم منم همین مشکل رو ماه قبل داشتم نمیشه باید در عرض اون یک ماه تموم می کردی من خودم روز آخر اگه خیلی مونده باشه آهنگ یا فیلم که حجم زیادی داره دانلود می کنم

  29. مینا می‌گوید:

    با یه قبض موبایل 280.000 تومانی هم که تابستون دادم میترسم اصلا از نت همراه اول استفاده کنم!
    خواهش میکنم یه راهنمایی بکنید من چه جوری بسته جدید فعال کنم. غیر فعال سازی و اینا رو هم که تو مطالبتون ذکر کرده بودید انجام دادم اما نمیتونم بسته جدید فعال کنم. همش میزنه بسته شما تا 8/8/93 اعتبار دارد!

  30. مینا می‌گوید:

    من 8 مهر یه بسته یک ماهه فعال کردم اما تا 8 آبان حجم تموم نشد ولی اعتبار زمانیم تموم شد. الان دیگه نمیتونم بسته فعال کنم! همه کامنت ها و مطالبت این موضوع رو هم خوندم . نمیدونم باید چه کدی رو بزنم که بسته ام حذف بشه تا بتونم یه بسته دیگه فعال کنم. لطفا کمک کنید.

  31. بهزاد می‌گوید:

    من چند روز پیش مدت یکماهه بسته نتیم تموم شده ولی اس ام اسی مبنی بر اینکه ایا دوس داری تمدید کنی یا نه واسم نیومده میخواستم ببینم بسته ده تومنی شارژ مجدد شده یا دارم هزینه ازاد متقبل میشم در ضمن عدد صفر رو هم میفرستیم غیر فعال میباشد.

  32. علی کریمی می‌گوید:

    با سلام با توجه به اینکه اینجانب عدد 8 را 24 ساعت قبل از اتمام مدت زمان اتمام اینترنت همراه اول ارسال نمودم ولی دوباره تمدید گردیده است برای دومین بار است که این عمل بدون رضایت تکرار میشود بنابراین چگونه مدم به همراه اول اعتماد کند این عمل شما گول زدن مردم است بنابراین چه کسی باید پاسخدهد لطفا جواب دهید

  33. mehdi می‌گوید:

    باسلام من چند روزه میخوام بسته 1ماهه بخرم سیستم راه نمیده همش میگه بعدان امتحان کنید مشکل چیه خواهش میکنم جواب بدیدیادیگه راه نمیده باید ازیه اپراتوره دیگه استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید

  34. سینا می‌گوید:

    سلام.
    خسته نباشید. با سپاس از سایت و اطلاع رسانی های خوبتون.

    من بسته اینترنت شبانه هفتگی رو خریدم و گفته که تمدید خودکار نداره. اما هر دفعه تمدید خودکار میشه.

    هر چی هم کد غیر فعالسازی تمدید خودکار رو می فرستم میگه که تمدید نخواهد شد ولی سر موعد باز خودکار تمدید میشه.

    چی کار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید. تا الان چهاربار خودش تمدید کرده و خرج رو دستم گذاشته.

    ممنونم.

  35. ناشناس می‌گوید:

    امیر حسین
    سلام چند روز هست که من تمام این کدها رو
    ا ازمایش کردم ولی همش میگویید بعدا تلاش کنید .
    لطفا بکویید مشکل از چی هست ؟

  36. ميترا پرويزي می‌گوید:

    سلام.بنده بسته اينترنتي يك ماهه خود به مبلغ ده هزار تومان را فعال كردم …اما طي يك هفته گذشته هر بار كه اعتبار باقيمانده بسته خود رو با ارسال عدد 0 به شماره8080 استعلام ميكنم نه تنها اعتبار باقيمانده را نميگويد فقط مقدار مصرفي را بيان ميكند كه از اول هفته تا آخر هفته هيچ تغييري نكرده و من ميترسم كه از اينترنت خود سيم كارت استفاده بشه نه از بسته فعال شده و اينجوري پول تلفنم سر به فلك بكشه…خواهشمندم راهنمايي بفرماييد.

  37. رویا می‌گوید:

    سلام. من ۷ روز قبل از پایان موعد بسته ۱ماهه. حجم دانلودم تموم شده
    .برای غیر فعال کردن بسته هم عدد ۸رو میفرستم.جواب اینه. تمدید اتوماتیک بسته غیر فعال شد.
    لطفاً بگین چطور غیر فعال کنم تا بسته جدید خریداری کنم

  38. ابراهيم می‌گوید:

    سلام
    من از بسته يكماهه اينترنت استفاده ميكنم ماههاي قبل هيچ گونه مشكلي نداشتم در ماه جاري قبل از اينكه به تاريخ تمديد برسم اينترنت قطع شد مجددا شارژ خريداري كردم 15000 تومان بعد از دو ساعت استفاده تمام مبلغ صفر شد . چطور اين اتفاق افتاده است آيا مي بايستي كد جديدي ميزدم چون از طريق *111*323# عمل نمودم پيام آمد كه بسته شما فعال است ولي اينچنين نبود ممنون ميشم اگر راهنمايي بفرمائيد

  39. رویا می‌گوید:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من هنوز یک ماه تموم نشده حجم بسته ام تموم میشه چه جوری میتونم دوباره شارژ کنم ؟
    میگه شما تا فلان تاریخ اینترنتون فعال هست نمیشه تغیر داد ..
    یه راهنمایی لطفا .. مرسی

    • مسیح می‌گوید:

      سلام، خسته نباشید
      من هم به مشکل مشابهی که رویا داره برخوردم.
      حجم اینترنتم زودتر از موعد یکماهه تمام شده اما هیچ راهی برای تمدید دوباره و یا خرید دوباره ندارم.
      ممنون میشم راهنمایی کنید

  40. فاطمه می‌گوید:

    سلام ممنون از پاسخوگیی شما
    من بسته ی 24 ساعته فعال کردم، و همه ی این مراحل رو هم دنبال کردم! میخواستم بدونم چطوری میتونم از این بسته استفاده کنم و از مودم خونه برای اتصال به اینترنت استفاده نکنم. گوشی من یک گزینه درکنار وای فای داره به. اسم موبایل دیتا.. میخواستم راجع بعش توضیح بدید و بفرمایید که ایا مربوط به این مووضوع می باشد؟! ممنونم

  41. هدیه می‌گوید:

    سلام
    گوشی من اپل ۵s هست اما تنظیمات اینترنت برای این گوشی برام اس ام اس نمیشه ، بلکه برای مدلهای دیگه فرستاده میشه . لطفاً برای فعال سازی بسته یک ماهه راهنماییم کنید .
    مرسی

  42. kimia می‌گوید:

    اگر بخوایم بسته طوری باشه که هر وقت میخوایم فعال شه باید چیکارکنیم؟

  43. محدثه می‌گوید:

    سلام
    من 5 روزه بسته 1 ماهه رو فعال کردم و مبلغ 10000 تومن به مبلغ صورتحسابم اضافه شد.روزى که فعال کردم مبلغ ايترنتم 22000 تومن بود بعد از 5 روز از فعالسازى به مبلغ 31000 تومن رسيده. ميخواستم ببىنم چطورى محاسبه ميشه ؟ اگه اينجور باشه قبض موباىلم سر به فلک مىشه در صورتى که تو اين 5 روز 27 مگابايت بيشتر استفاده نکردم.

    • کارتی می‌گوید:

      قاعدتا وقتی شما بسته فعال می‌کنید، غیر از ۱۰ هزار تومان پول بسته، نباید هزینه‌ی دیگه‌ای بابت اینترنت پرداخت کنید. اگه بسته فعال کردید و همچنان براتون پول اینترنت می‌افته، با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید.

  44. مریم می‌گوید:

    یک گوشی هواوی دارم اما به هیچ شکلی نمیشه جی پی ار اس ام را فعال کنم توی فعالسازی اینترنت همراه اول هم که میرم شمارم را مینویسم پیام میده این رقم قابل خواندن نیست چیکار کنم
    لطفا کمکم کنید.

  45. سعید می‌گوید:

    سلام.یه سوال داشتم.اگه gprs رو وصل کنم پول از شارز گوشیم کم میشه یا از حساب بانکیم؟

  46. سحر می‌گوید:

    میشه با تبلتم از بسته های همراه اول استفاده کرد؟